|
کدخبر: 91611

اختصاصی گسترش‌نیوز:

بنزی که شبیه آن ندیده‌اید / طرح چوب داخل شاسی‌بلند معروف مرسدس

مرسدس‌بنزهای تیونینگ شده توسط AMG به نوعی جزو بهترین‌های این خودروساز از لحاظ لوکس بودن و قدرت هستند که در یک پکیج قرار دارد. اما برند کارلکس که تبحر در تیونینگ خودروها دارد پای خود را فراتر گذاشته است.

گسترش‌نیوز: شاید بتوان گفت یکی از معروف‌ترین نسخه‌های مرسدس‌بنز که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد مدل جی کلاس هست. این خودروساز آلمانی مدل ۲۰۲۰ AMG G63‌ را امسال با پیشرانه قدرتمند ۵۷۶ اسب‌بخاری روانه بازار کرد. البته لازم است که گفته شود این پیشرانه نسبت به نسخه قبلی تغییر خاصی نداشت اما مرسدس‌بنز برای این خودرو امکانات بیشتری به صورت استاندارد در نظر گرفت. اگر بخواهیم به امکانات مهم جی کلاس مرسدس اشاره کنیم می‌توان مواردی مانند سیستم کمکی بین خطوطُ سیستم ترمز ضدقفل، سیستم فعال کمکی پارک، سیستم کنترل پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. این خودرو مجهز به پکیجی از سیستم‌ها است که برای آفرود کارایی بسیار بالایی دارد و اطلاعات مسیر مانند ارتفاع از سطح دریا، جهت جغرافیایی، زاویه بدنه خودرو، زاویه چرخ‌ها و شیب مسیر را به راننده اطلاع می‌دهد. تمامی این موارد باعث شده که مرسدس جی کلاس به نوعی یک خودروی تمام عیار برای افرادی که علاقه‌مند به آفرود هستند باشد.

carlexnw1.jpg

ممکن است برای برخی از افراد تمامی این موارد کافی نباشد. عده‌ای به دنبال این هستند که خودرویشان لوکس و کاملا متمایز از بقیه افراد باشد. برندی به نام کارلکس دیزاین سعی کرده تا کابین مرسدس‌بنز جی کلاس را تغییر دهد اما این تغییر به نوعی کاملا منحصر به فرد است. این برند اخیرا تصاویری از یک نسخه مرسدس‌بنز AMG G63 گذاشته است که در نمای بیرونی به صورت دو رنگ مشکی و نقره‌ای است. ظاهر بیرونی به طور کلی تغییر خیلی خاصی را تجربه نکرده است اما این نمای داخلی است که باعث می‌شود کارلس خودنمایی کند.

با مشاهده تصاویری که از داخل این خودرو قرار داده شده شگفت‌زده خواهید شد. کارلکس چندین تصویر از این خودرو را اخیرا در صفحه فیس‌بوک خود قرار داده تا بتواند مخاطبان را جذب طراحی جدید خود کند برای طراحی کابین از دو نوع رنگ سفید و قهوه‌ای استفاده کرده است که مشتری می‌تواند از میان آن‌ها یکی را انتخاب کند. در نمونه‌ای که از نوع سفید استُ صندلی‌ها و کنسول وسط به رنگ سفید هستند و روی داشبورد نیز یک رنگ نقره‌ای خاکستری استفاده شده است. بخش‌هایی نیز به رنگ قهوه‌ای روشن که همانند چوب است روی غربیلک فرمان پنل‌های در و داشبورد به کار رفته است.

carlexnw2.jpg

نوع دیگر از طراحی داخلی که قابل سفارش است از رنگ تیره‌تر قهوه‌ای روی صندلی‌ها استفاده شده و به نوعی زمانی که آن را می‌بینید احساس می‌کنید داخل خودرو طرح چوب است. در این نوع طراحی از رنگ سفید به نوعی متفاوت از طرح قبلی استفاده شده و کارایی آن به گونه‌ای است که کابین از حالت خسته‌کننده خارج شود. رنگ سفید در طراحی دوم روی بخش‌هایی نظیر کنسول، درها و بخش پایینی داشبورد مورد استفاده قرار گرفته است.

carlexnw3.jpg

در حالی که این دو نوع طراحی کابین از لحاظ رنگ‌آمیزی با هم تفاوت دارند اما بخش کابین برای هر دو به صورت طرح چوب است و تنها رنگ سقف سفید یا قهوه‌ای آن‌ها را متمایز می‌کند. کارلکس هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو نداده است. اما نسخه پایه مرسدس‌بنز AMG G63 مدل ۲۰۲۰ قیمت ۱۵۶ هزار و ۴۵۰ دلاری دارد. این خودروی آفرودر جعبه‌ای از ۴ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد که حداکثر توان ۵۷۷ اسب‌بخار را بهره می‌برد. تمام این موارد به کنار اما اگر می‌خواهید خودرویی لوکس‌تر و جذاب‌تر در اختیار داشته باشید باید منتظر اعلام قیمت و زمان فروش نسخه تیونینگ شده توسط کارلکس بمانید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها