|
کدخبر: 91308

حیوانات وحشی را به خانه بیاورید! + روش انجام

گوگل به برنامه جستجوی خود، حیوانات واقعیت افزوده و سه بعدی را اضافه کرده است. شما می‌توانید حیوانات AR را در هر کجا حتی در منزل خود قرار دهید و آن‌ها را از نزدیک و به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

گسترش‌نیوز: با توجه به گزارش‌های ثبت شده این حیوانات شامل بزهای کوهی، ماهی، خرس‌ها، پنگوئن‌ها، جوجه تیغی‌های اروپایی، شیرها، ببرها و گرگ‌ها و سگ‌ها و گربه‌ها می‌باشد.

hv1.jpg

هنگامی که شما در جستجوی هر یک از این حیوانات هستید، گوگل در باکسی مجزا به شما پیشنهاد می‌کند که: "با حیوان از فاصله نزدیک ملاقات کنید. "

hv2.jpg

این بخش همچنین دارای دکمه "مشاهده در فضای خود،(View in your space)" است که نسخه متحرک آن حیوان را در محیطی قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را حرکت دهید و آنها را تغییر اندازه دهید، حتی جلوه‌های بصری و صوتی مناسب نیز به واقعیت افزوده گوگل اضافه شده است.

ببرها غرش می‌کنند، سگ‌ها پارس می‌کنند و گوش خود را می‌مالند، پانداها یک تکه بامبو را میجوند و گربه‌ها پای خود را لیس می‌زنند و خود را پاک می‌کند.

این فقط یکی از ویژگی‌های واقعیت افزوده برای جستجوی گوگل است که در کنفرانس توسعه دهنده I / O خود در اوایل ماه رونمایی شده است.

hv3.jpg

فیلم حیوانات گوگل در خانه

مراحل نمایش حیوانات مجازی گوگل:

  • در گوشی‌های اندروید یا آیفون، گوگل را باز کنید.
  • نام حیوانی که دوست دارید به صورت ۳ بعدی ببینید رو بزنید. مثلاً یک lion یا penguin یا Tiger
  • دکمه جستجو را بزنید. در زیر آن یک ستون عکس آن حیوان را می‌بینید که در کنار آن گزینه View in 3D وجود دارد. این گزینه را بزنید تا حیوان را به صورت ۳ بعدی همراه با صدای آن حیوان ببنید.
  • در این صفحه option را انتخاب کنید و گزینه View in your space را بزنید و مجوز دسترسی Google به دوربین (Camera) را بدهید.

منبع: دامپزشک نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها