|
کدخبر: 85665

تمدید پذیرش بدون کنکور در رشته‌های مختلف + جزئیات

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز اعلام کرد که پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف، تا پایان ساعت اداری روز ۲۹ بهمن ماه تمدید شده است.

گسترش‌نیوز: محمدرضا زاهدی افزود: در مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی شیراز، پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های اینترنت و شبکه‌های گسترده، مترجمی زبان انگلیسی، برنامه‌سازی کامپیوتری، انیمیشن و امور فرهنگی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته‌های مترجمی زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و شبکه‌های کامپیوتری از ۲۰ بهمن آغاز شده است.

او با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان به ادامه تحصیل از پذیرش بدون کنکور دانشجو در این واحد دانشگاهی، گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز ۲۹ بهمن ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز واقع در ابتدای خیابان صورتگر و ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز با بیان اینکه تمام علاقه مندان دارای حداقل مدرک دیپلم می‌توانند در رشته‌های مختلف این مرکز ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند، گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز یکی از مراکز علمی شاخص استان فارس به شمار می‌رود.

زاهدی ادامه داد: این مرکز دانشگاهی هم از لحاظ زیرساخت و امکانات آموزشی و هم از لحاظ دانش و تخصص مدرسان جزو بهترین مراکز علمی کاربردی استان فارس محسوب می‌شود و دانشجویان این مرکز می‌توانند از خدمات جهاددانشگاهی نظیر مرکز نوآوری و شکوفایی و فرصت‌های منحصر به فرد این نهاد در معاونت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، درمانگاه، مرکز مشاوره روانشناسی و ژنتیک، آزمایشگاه تشخیص طبی و... بهره‌مند شوند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به شیراز، ابتدای خیابان شهید فقیهی (صورتگر) یا ابتدای بلوار عدالت جنوبی، روبه‌روی کوچه ۲۱، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۳۳۳۰۲۳ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ تماس بگیرند یا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

رئیس مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی شیراز با بیان اینکه دانشجویان این مرکز علاوه بر تقسیط شهریه می‌توانند از وام دانشجویی نیز استفاده نمایند، تاکید کرد: به تمامی فارغ التحصیلان در کلیه مقاطع، مدرک رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها