|
کدخبر: 85628

نقش موثر فرهنگیان در گرم کردن تنور انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان از مهم‌ترین اقشار تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور از جمله انتخابات هستند، بنابراین باید در گرم شدن تنور انتخابات تلاش کنند.

گسترش‌نیوز: اقبال عباسی شامگاه گذشته ۲۷ بهمن‌ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کم‌تحرکی در بین دانش‌آموزان یک موضوع بسیار جدی است، اظهار کرد: قطعا این آمار بر اساس بررسی‌های علمی استخراج شده است، بنابراین باید نتایج آن در برنامه‌ریزی‌های سال‌های آتی مدنظر قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای ارائه خدمت در هر جامعه‌ای نیاز است اعتماد بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان شکل بگیرد، اما در برخی مواقع نیز اجبار از ملزومات به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو در ۴ حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: ۷۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این استان هستند و بیش از ۷۳ هزار رای اولی در این استان در مجموعه آموزش و پرورش قرار دارند.

عباسی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان از مهم‌ترین اقشار تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور از جمله انتخابات هستند، باید تلاش شود تا اقدامات دشمنان موجب کاهش حضور در انتخابات پیش‌رو نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم گلایه‌هایی در رابطه با وضعیت کنونی کشور دارند، گفت: رای ندادن مشکلی را حل نمی‌کند و موجب می‌شود دشمنان جمهوری اسلامی بر موج ایجاد ناامیدی در کشور سوار شوند.

وی ادامه داد: فرهنگیان نقش موثری در ایجاد شور انتخاباتی و داغ شدن تنور انتخابات دارند، همچنین این قشر در برگزاری کمی و کیفی انتخابات نیز نقش‌آفرین بوده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها