|
کدخبر: 84600

بیشترین استخدام‌ها متعلق به کدام وزارتخانه‌هاست؟

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بیشترین میزان استخدام در بین دستگاه‌های دولتی با ۷۰ درصد به وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اختصاص دارد.

گستر‌ش‌نیوز: جمشید انصاری روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دانشگاه غیاث‌الدین کاشانی در شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به حجم نیروهای مورد نیاز در وزارتخانه‌ها، بیشترین میزان استخدام در این حوزه‌ها انجام می‌شود.

estekhdam.jpg

وی با بیان اینکه هرساله بر اساس نیاز دستگاه‌های کشور آزمون استخدامی برگزار می‌شود، گفت: نیاز دستگاه‌های اجرایی هرساله برآورد شده و در همین راستا، مجوز جذب نیرو برای برگزاری آزمون استخدامی صادر می‌شود.

انصاری به برنامه اصلاح نظام اداری اشاره کرد و گفت: این برنامه خود دارای ۱۰ زیر برنامه است که تا پایان سال ۹۹ ادامه دارد.

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان آبیک و به مناسبت دهه فجر، پس از رونمایی از یک طرح توسعه تولیدی، افتتاح بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان شهدای آبیک و بازدید از ساختمان جدید دانشگاه غیرانتفاعی غیاث‌الدین کاشانی قرار است در شورای اداری قزوین شرکت کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر