|
کدخبر: 81974

اختصاصی گسترش‌نیوز:

ابتکار خودروسازان در ساخت رنگ‌های جدید + تصاویر

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته حدود ۷۰ درصد خودروهای فروخته شده در سال ۲۰۱۹ به رنگ سفید، مشکی و خاکستری هستند. اما رنگ‌های خاص چطور؟

گسترش‌نیوز: در سال ۲۰۱۹ خودروسازانی نظیر آکورا، رولزرویس، تویوتا و بسیاری دیگر از سازندگان معروف اقدام به عرضه محصولاتشان با رنگ‌های جدید و جذاب کردند. هر یک از این رنگ‌ها باعث می‌شود که خریداران صاحب خودروهایی کاملا منحصر به فرد باشند و بتوانند از حالت کلیشه‌ای و روزمره خارج شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین رنگ‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ بپردازیم.

ب‌ام‌و؛ Ametrin Metallic

ب‌ام‌و ایندیویژوال در آخرین ماه‌های سال ۲۰۹۱ از رنگی با نام Ametrin Metallic‌ روی مدل x۷ رونمایی کرد. این رنگ روی مدل M۸ نیز استفاده شده و جلوه خاصی به آن می‌دهد. رنگ مورد نظر تقریبا شبیه به بنفش است و باعث می‌شود که با خریدن خودرویی به این رنگ نظر همه جلب شود.

bmwcolor1.jpg

تویوتا؛ Army Green

تویوتا علاوه بر تغییر در ظاهر محصولات خود مانند تاکوما، تاندرا، ۴runner، سکوئیا آنها را با رنگی جذاب نیز عرضه کرده است. این رنگ که به آن سبز ارتشی گفته می‌شود بدون قیمت بالاتر به مشتری ارائه می‌شود.

toyotacolor2.jpg

کیا؛ Dark Moss

اگر بخواهیم نام این رنگ را معنی کنیم می‌توان به آن خزه تاریک گفت. یکی از رنگ‌های شاخص کیا تلوراید همین خزه تاریک است که در زمان رونمایی نیز از آن استفاده شد. کیا نیز هیچ افزایش قیمتی به خاطر سفارش این رنگ در نظر نگرفته بنابراین مشتریان می‌توانند بدون پرداخت مبلغ اضافه صاحب خودرویی خاص شوند.

kiacolor3.jpg

لکسس؛ Deep Garnet

برخی از شرکت‌های نامی که برای رنگ‌ها انتخاب می‌کنند معنی خاصی دارد اما برخی دیگر اینگونه نیست. لکسس نیز برای مدل ls از رنگی به نام Deep Garnet استفاده کرده که به نوعی شبیه همان Ametrin Metallic به کار رفته در ب‌ام‌و است. این خودروساز تنها برای مدل ls رنگ ذکر شده را ارائه می‌دهد و امیدواریم برای سایر محصولاتش نیز به زودی آن را عرضه کند.

lexuscolor5.jpg

پورشه؛ Frozen Blue

پورشه تایکان خود جزو یکی از زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. پورشه برای این که پا را کمی فراتر بگذارد آن را با رنگ‌های خاص نیز عرضه می‌کند؛ یکی از این رنگ‌ها آبی یخ‌زاده نام دارد. البته این رنگ آرام‌تر از سایر رنگ‌هایی که خودروسازان ساخته‌اند و در خیابان‌ها نیز به شدت جلب نظر نمی‌کند.

porschecolor6.jpg

رولزرویس؛ Fux Orange

همین که یکی از محصولات رولزرویس را داشته باشید نگاه همه به شما خیره می‌شود چه برسد به آن که رنگ آن نیز خاص باشد. این خودروساز انگلیسی برای نخستین شاسی‌بلند خود یعنی کالینن رنگ نارنجی منحصر به فردی نیز ارائه می‌کند.

rollsroycecolor7.jpg

تویوتا؛ Hakone Green

تویوتا در زمینه ارائه رنگ‌های خاص به خصوص سبز در سال ۲۰۱۹ خوب عمل کرده است. تنها راهی که بتوانید یک تویوتا GT۸۶ با رنگ Hakone Green داشته باشد این است که پکیج آن را به صورت کامل سفارش دهید. این پکیج شامل تایرهای ۱۷ اینچی با رینگ برونز می‌شود. هزینه سفارش این پیکج ۲۹ هزار ۶۳۰ دلار است اما برای خرید آن باید عجله کنید چون کمپانی تعداد محدودی از آن می‌سازد.

toyotagtcolor8.jpg

آکورا؛ Indy Yellow Pearl

مدل NSX را می‌توان جزو منحصربه‌فردترین محصولات این خودروساز ژاپنی دانست. برای این که آن را کمی جذاب‌تر کنید می‌توانید به رنگ زرد یا نارنجی سفارش دهید. البته برای سفارش باید ۱۰۰۰ دلار بیشتر از حالت عادی خرج کنید.

acuracolor9.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها