|
کدخبر: 75105

رئیس جدید هلال احمر چه زمانی انتخاب می‌شود؟

نماینده رئیس جمهور در شورای عالی و بازرسان جمعیت هلال احمر درباره زمان انتخاب رئیس این جمعیت توضیحاتی داد.

گسترش نیوز: علی نوبخت نماینده رئیس جمهور در شورای عالی و بازرسان جمعیت هلال احمر درباره برگزاری جلسه فوق العاده اعضای منتخب شورای عالی و بازرسان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: احتمالا روز شنبه این جلسه برگزار شود.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم در بازه زمانی شنبه تا دوشنبه این جلسه را برگزار و دو کاندید ریاست جمعیت هلال احمر را مشخص کنیم تا سپس آن‌ها به رئیس جمهور معرفی شوند.

نوبخت درباره کاندیدا‌ها گفت: اصل بر این است که روابط عمومی هلال احمر درباره کاندیدا‌ها اطلاع رسانی کند تا افرادی که واجد صلاحیت هستند برای ثبت نام مراجعه کنند، اما گاهی اوقات این برنامه هدایت شده است و به جای اطلاع رسانی کلی و ثبت نام، افراد واجد صلاحیت معرفی می‌شوند.

نماینده رئیس جمهور در شورای عالی و بازرسان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: شورای عالی و بازرسان جمعیت هلال احمر به دنبال نشان دادن پویایی این شورا هستند و پس از آن که اخبار چند روز گذشته منتشر شد، طی بیانیه‌ای به تمام کارکنان جمعیت هلال احمر اطمینان داده شد که هیچ مشکلی نیست.

او تصریح کرد: قرار نیست که یک مشکل مدیریتی به تمام افراد تسری داده شود و واحد نظارتی همواره در صحنه است و به قولی مو را از ماست بیرون می‌کشد و در صورت وجود تخلف، موارد خلاف را به قوه قضائیه گزارش می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر