|
کدخبر: 73961

شروع موج جدید بارش‌ها از فردا

سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در ۷ شهر کشور از آغاز بارش‌ برف، باران و وزش باد در تهران، زنجان، قزوین و البرز طی فردا خبر داد.

گسترش‌نیوز: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی امروز همچنان در شهرهای صنعتی و پُر جمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است.

barandegi.jpg

از عصر امروز با ورود سامانه بارشی به کشور علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمالغرب، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمالغرب و غرب بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا علاوه بر شمالغرب و غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی از جمله زنجان، قزوین، البرز، تهران بارش برف و باران و وزش باد و در برخی مناطق کشور مانند ایلام، خوزستان و غرب خلیج‌فارس رگبار باران، ‌رعد و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر فردا به‌تدریج از آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، ‌قم و اصفهان کاسته شده و کیفیت هوا بهبود می‌یابد. جمعه بارش‌های پراکنده در برخی مناطق غرب، جنوب فر و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه هفته آینده بیشتر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها