|
کدخبر: 72893

آموزش و پرورش گنجینه‌ای از مستعدین ورزشی است

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: آموزش و پرورش گنجینه‌ای است که همه مستعدین در آنجا نهفته هستند و ما باید با فراخوان‌های ورزشی و برگزاری مسابقات، آنها را شناسایی کنیم.

گسترش‌نیوز: دکتر شهرام عظیمی با حضور در مجمع سالیانه ورزش‌های رزمی استان البرز، با اشاره به اینکه تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان البرز از قهرمانان و افتخارآفرینان کشور هستند، اظهارکرد: این امر باعث شده که توفیقات این عزیزان روز به روز افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: من تاکنون در چندین استان مجمع عمومی برگزار کرده ام اما یکی از منظم‌ترین استان‌ها استان البرز بوده و وقتی گزارش هایی را در خصوص تشریح عملکرد هیات ورزش‌های رزمی دیدم، واقعا خرسند و خوشحال شدم.

عظیمی در خصوص عملکرد چند ماهه خود در فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: اعزام‌های برون مرزی که مورد سوال برخی بود، نه تنها قطع نشده، بلکه سرعت آن نیز افزایش یافته است اما به صورت کانالیزه انجام می‌شود.

وی با بیان این نکته که وظیفه فدراسیون بسترسازی مناسب و سالم‌سازی برای تیم هاست، گفت: تیم‌ها برای اعزام ورزشکاران خود به مسابقات برون مرزی، در ابتدا باید اسپانسر یا منابع مالی خود را برای فدراسیون مشخص کنند و حامی تیم باید شرایط عنوان شده توسط فدراسیون را داشته باشد تا اجازه اعزام برون مرزی صادر شود.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی همچنین از را ه اندازی کمیته فنی این فدراسیون خبر داد و افزود: جامعه ورزش‌های رزمی ضمن اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای کمک رسانی به همه موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد، اما یک تهدید بالفطره هم برای بسیاری از حوزه‌ها محسوب می‌شود و اگر غفلت کنیم، ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد که به سادگی قابل ترمیم نباشد.

وی تصریح کرد: امروزه فدراسیون ورزش‌های رزمی، ۱۳۵ میلیون تومان به استان‌های کشور کمک کرده که در تاریخ ورزش‌های رزمی از زمان تأسیس این فدراسیون بی‌سابقه بوده است.

عظیمی با اشاره به ایجاد روحیه مطالبه گری در میان مسئولان حوزه ورزش، تأکید کرد: اینکه ما فکر کنیم بهترین عملکرد و بهترین راندمان را داریم، این تفکر اشتباه است و تفکری است که مدیریت را به قعر عملکرد خود می‌برد؛ بنابراین اگر معتقدیم که باید جامعه‌ای را که به‌دست ما سپرده شده، نجات دهیم و تأثیرگذار باشیم، باید از هم کمک بگیریم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی همچنین از اعضای هیات ورزش‌های رزمی استان البرز خواست تا به ورزش بانوان به صورت ویژه بپردازند.

وی در این خصوص گفت: ظرفیت و ظرفیت بانوان بسیار زیاد است و ما می‌توانیم از این ظرفیت در جهت ارتقاء ورزش‌های رزمی کشور استفاده کنیم؛ زیرا هر جایی که ما به ورزش بانوان توجه کرده‌ایم و نگاه ویژه‌ای داشته ایم، بازخورد خوبی کسب کرده‌ایم.

عظیمی همچنین توجه به ورزش شهرستان‌ها و یافتن استعدادهای ناب در آنها را حزء مهم‌ترین فعالیت‌های مجمع ورزش‌های رزمی عنوان کرد و گفت: مستعدان را شناسایی و کانالیزه کنید و برای این کار با آموزش و پرورش ارتباط داشته باشید تا بتوانید از میان دانش آموزان، مستعدان رشته‌های ورزشی را بیابید.

منبع: برنا

ارسال نظر