|
کدخبر: 71118

دروازه‌بان سابق تیم ملی با مدل زن آمریکایی نامزد کرد؟ + تصاویر

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق ملی‌پوش با انتشار تصاویری از خودش در کنار بی‌بی رکسا، رسما مهر تاییدی بر این شایعات زد و از نامزدی خود با او خبر داد.

گسترش نیوز - چندی پیش در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر رابطۀ علیرضا حقیقی با یکی از خوانندگان معروف امریکایی پخش شد که بدون هیچ واکنشی از سوی حقیقی این شایعات به قوت خود باقی‌ماند و نه تکذیب شد نه تایید!

bibirexha02.jpg

اما اکنون این دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش با انتشار تصاویری از خودش در کنار این شخص بسیار معروف، رسماً مهر تاییدی بر این شایعات زد و از نامزدی خود با او خبر داد. نامزد ستاره فوتبال ایران یکی از خوانندگان بسیار معروف در امریکا می‌باشد که طرفداران بی‌شماری را نیز دارد.

کاربران جدی شبکه‌های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکسهای علیرضا حقیقی توسط بی‌بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد.

این گمانه زنی زمانی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی‌بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد.

نکته جالب اینجاست که عکس بالا را این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر می‌بردند.

ارتباط نزدیک علیرضا حقیقی با بی‌بی رکسا

مدتی است تصاویر و خبرهایی مبنی بر رابطه علیرضا حقیقی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان با بی‌بی رکسا خواننده مشهور امریکایی به گوش میرسد. در این میان تصاویری منتشر شده که اخبار رابطه ی میان این دو نفر را قوت میبخشد.

bibirexha01.jpg

در این مطلب از ایران ناز تصاویر جدید بی‌رکسا و علیرضا حقیقی را برای شما گرد آوری کرده‌ایم. همچنین بیوگرافی بی‌بی رکسا (Bebe Rexha ) خواننده امریکایی و فوتبالیست ایرانی مشهور را در ادامه ببینید.

بی بی‌رکسا خواننده امریکایی است که جدیدا وارد رابطه با دروازه بان تیم ملی ایران علیرضا حقیقی شده است ودر فضای مجازی حسابی جنجالی شده است.

در شبکه‌های اجتماعی خبری در حال دست به‌دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی‌بی رکسا خواننده و مدل امریکایی رابطه دارد.

کاربران جدی شبکه‌های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکس‌های علیرضا حقیقی توسط بی‌بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد.

این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی‌بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد.

نکته جالب اینجاست که عکس بالا را این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر میبرند.

صفحه اینستاگرام بی‌بی رکسا ۱.۴ میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زیر عکسهای شان کامنت‌های عجیب‌وغریب می‌گذارند.

bibirexha03.jpg

بی بی‌رکسا از خوانندگان و آهنگ نویسان امریکایی است که در بروکلین نیویورک بدنیا آمد.به گزارش ایران ناز او در تاریخ ۳۰ اوت ۱۹۸۹ در شهر بروکلین نیویورک به دنیا آمد ۲۸ساله مادر او اصالتا آلبانیایی بودو پدر وی زاده نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی‌بی رکسا در تاریخ ۱۹۸۰ میلادی به ایالات متحده ایالات آمریکا مهاجرت کردند.

مادر او اهگوستیوار در جمهوری مقدونی است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و بهمین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی «bebe» از همان کلمه «bee» می‌آید. او از سن ۸سالگی به موسیقی علاقه‌ مند شد ودر دوران دبیرستان در فیلم‌‌های موزیکال شرکت می‌کرد.

او ترانه‌ هایش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمی‌ آورد و از ترانه‌‌های مشهور او می‌توان به من رو به خونه ببر «Take Me Home» - هی مامان «Hey Mama» - به خودم، خودم و من «Me، Myself& I» اشاره کرد. او حرفه خوانندگی‌‌اش را در در گروه امریکایی کارت‌‌های سیاه «Black Cards» شروع کرد.

او یکی از موسیقی دان و نویسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن آهنگ‌ هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در اسـتودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن انها می‌کند و او اغلب اجراهایش رابه سبک «Lead vocalist» به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را نخستین بار در گروه «Black Cards» به اجرا درآورد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها