|
کدخبر: 69652

اعلام آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه لایحه رتبه‌بندی و به‌زودی در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به مجلس ارائه شود، گفت: اجرای سند تحول بنیادین و تأمین معیشت فرهنگیان محورهای اصلی بودجه آموزش‌وپرورش در سال آینده است.

گسترش‌نیوز: علی الهیار ترکمن در جمع فرهنگیان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه همدان به لحاظ مراکز درمانی فرهنگیان در سطح مطلوبی قرار دارد، اظهارکرد: برنامه‌های مشخصی در بخش‌های مختلف درمانی، رفاهی و اقامتی برای فرهنگیان در حال اجرا است و در مجموعه وزارت آموزش‌وپرورش توجه به این مسائل در اولویت است.

وی ادامه داد: با نگاه ویژه به آموزش‌وپرورش و تبیین جایگاه آن به‌عنوان اولویت اصلی جامعه، گام‌های مؤثری را می‌توان برای حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه دستگاه تعلیم و تربیت برداشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در مورد لایحه بودجه ۹۹گفت: اجرای سند تحول بنیادین و تأمین معیشت فرهنگیان محورهای اصلی بودجه آموزش‌وپرورش در سال آتی است.

الهیار ترکمن با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان اظهارکرد: لایحه رتبه‌بندی در کمیسیون اجتماعی تصویب و نهایی شده و به‌زودی در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به مجلس ارائه شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر