|
کدخبر: 69347

آخرین آمار از وضعیت بیماری زائران ایرانی

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به ارائه ۲۳۰ هزار خدمت به زائران اربعین حسینی، گفت: خوشبختانه تاکنون حتی با یک مورد بیماری واگیردار نیز مواجه نبوده‌ایم.

گسترش نیوز: پیرحسین کولیوند درباره اقدامات انجام شده توسط کمیته بهداشت و درمان اربعین اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح اربعین تاکنون بالغ بر ۲۳۰ هزار خدمت امداد و درمانی به زائران اربعین حسینی ارائه شده است و آماده‌باش همکاران من در اورژانس همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به آمادگی کامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌های سیار، آمبولانسها و اتوبوس آمبولانسهای اورژانس، گفـت: نظارتهای بهداشتی نیز به خوبی در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون حتی با یک مورد بیماری واگیردار نیز مواجه نبوده‌ایم.

رئیس اورژانس کشور درباره زائران ایرانی مصدوم و بیمار داخل کشور عراق نیز، تصریح کرد: تاکنون با هماهنگی‌های انجام شده ۳۲۰ نفر از هموطنانی که در کشور عراق مصدوم یا بیمار شده بودند به داخل کشور منتقل شدند که از این تعداد ۱۵۰ نفر به بیمارستان‌های واقع در شهرهای محل سکونت خود انتقال یافته تا هم آسایش بهتری داشته باشند و تختهای بیمارستانی در مناطق مرزی برای پذیرش دیگر افراد خالی باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها