|
کدخبر: 69250

بودجه آموزش‌وپرورش به ۴۲ هزار میلیارد تومان رسید

نماینده مردم گرمسار و آرادان گفت: امسال بودجه آموزش‌وپرورش از محل بودجه عمومی کشور ۴۲ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت و این در حالی است که این بودجه در سال گذشته ۳۳ هزار میلیارد تومان بوده است.

گسترش‌نیوز: غلامرضا کاتب ظهر امروز در همایش پیوند اولیا و مربیان کشور که در تالار آفتاب دانشگاه آزاد کشور برگزار شد اظهارکرد: سهم بودجه آموزش‌وپرورش از بودجه عمومی کشور سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز امسال نیز برقرار است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمدید معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال تحصیلی جاری از اجرای این طرح در مدارسی که محدوده الگوی مصرف را رعایت می‌کنند؛ خبر داد.

کاتب از برنامه‌ریزی برای احداث مدارس جدید در شهرستان‌های گرمسار، ایوانکی و آرادان خبر داد و گفت: درمجموع ۱۳ مدرسه جدید در این شهرستان‌ها احداث می‌شود که از این تعداد هشت مدرسه از طرف خیران و سازمان نوسازی مدارس، ۲ مدرسه با کمک وزارت راه و شهرسازی و سه مدرسه نیز از سوی بنیاد برکت احداث می‌شوند.

وی گفت: این مدارس با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال احداث می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان گرمسار ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته است.

زیرساخت‌های لازم در حوزه تعلیم و تربیت در گرمسار ایجاد شود

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه نظام آموزشی در کشور نهایت استفاده صورت گیرد.

کاتب دانش آموزان را اصلی‌ترین سرمایه‌های نظام دانست و افزود: باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه تعلیم و تربیت در گرمسار به‌صورت جدی و ویژه توجه شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر