|
کدخبر: 65502

تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: برای این منظور ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرآیند بررسی دولت است و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص می‌یابد. رتبه‌بندی در فرآیند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.

گسترش‌نیوز: محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی که در ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به مجلس دانش آموزی گفت: همه ارکان تعلیم و تربیت معلمان، مدیران، تدوین‌کنندگان کتب درسی، سازندگان مدرسه ها، تامین‌کنندگان تجهیزات همه دست اندرکار هستند تا دانش آموز به اهدافی برسد، بنابراین اینها هدف‌های اصلی ما هستند و انعکاس نظرات دانش آموزان برای ما بسیار مهم است.

وی در پاسخ به اینکه چنددرصد مصوبات مجلس اجرایی شده است؟ گفت: اطلاع دقیق ندارم، ولی ۱۱ سندی که تولید کرده‌اند را دیدم و مورد توجه ما قرار گرفته و برخی خواسته‌هایشان محقق شده است.

حاجی میرزایی آخرین آمار ثبت نام دانش آموزان را نیز اعلام کرد و گفت: تا دیروز بعدازظهر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان ثبت نام کرده‌اند و حدود ۳۰۰ هزارافزایش نسبت به سال قبل را شاهدیم که از جمله علل آن رشد جمعیت و گشایش در آموزش اتباع است. اکنون با دسترسی به آمار موالید و...، کسانی که در سن تحصیل‌اند شناسایی می‌شوند و اگر ثبت نام نکنند با خانواده‌هایشان تماس گرفته و آنها را دعوت می‌کنند.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده، آیین نامه آن تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرآیند بررسی دولت است و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص می‌یابد. رتبه‌بندی در فرآیند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.

وی درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریسی نیز گفت: توافقاتی کردیم و اعتباراتی تامین شده و امیدواریم در هفته‌های اول مهر بتوانیم بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها