|
کدخبر: 65420

اعلام آخرین مهلت انتخاب رشته با سابقه تحصیلی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد فردا ۲۸ شهریورماه به پایان می‌رسد.

گسترش‌نیوز: حسین توکلی افزود: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته که در رشته هایی که پذیرش دانشجو در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است، از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ۲۸ شهریورماه ۹۸ به پایان می‌رسد. این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند بر اساس جداول کدرشته‌های موجود و مفاد اطلاعیه‌های ۳۰ اردیبهشت و ۲۰ مرداد ۹۷ رشته‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین کلیه داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ اعم از پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون و اعم از مردودی‌ها می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهارکرد: هر داوطلب می‌تواند نسبت به انتخاب ۱۰۰ کدرشته محل بر اساس ضوابط اقدام کند و کدرشته محل‌های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

وی یادآور شد: تا امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۴۲ هزار و ۲۵۸ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته هایی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است، ۵۹۶ هزار و ۸۸ نفر است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها