|
کدخبر: 65318

جذب ۴۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش

فرماندار گنبدکاووس گفت: در اقدامی بسیار خوب و با تلاش‌های صورت گرفته۴۰۰ نفر از معلمان حق‌التدریس شهرستان جذب آموزش و پرورش شدند.

گسترش‌نیوز: عبدالقدیر کریمی امروز در جلسه توجیهی معلمان جذب شده حق‌التدریس اظهار کرد: معلمان خانم و آقا حق‌التدریس سال‌ها تلاش کردند تا مشکل جذب آنها در آموزش و پرورش حل شود که با همکاری مدیر کل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی این مشکل حل شد.

وی تصریح کرد: گنبدکاووس در ارتقا شاخص‌های بسیاری از حوزه‌ها زبانزد عام و خاص بوده و همواره در بخش‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد.

* همه مربیان و والدین باید اطلاعات تربیتی به روز داشته باشند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه مربیان و والدین باید اطلاعات تربیتی به روز داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به گستره فضای مجازی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان می‌طلبد که آگاهی و اطلاعات والدین و مربیان به روز بوده و از مسائل تربیتی روز آگاهی کامل را داشته باشند.

وی ادامه داد: امید داریم با حضور فعال شما در آموزش و پرورش که یک ارگان گسترده و وسیع و در این حال حساس است بتوانیم در ارتقا شاخص‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگی اجتماعی گام برداریم.

گفتنی است ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در گلستان فعال می‌شود، در ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از ۳۶۰ هزار نفر دانش‌آموز در استان گلستان به تحصیل مشغول خواهند شد.

در امسال بیش از ۱۲ هزار کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان گلستان ایجاد شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها