|
کدخبر: 65073

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

زمان انتشار کارنامه سبز داوطلبان کنکور ۹۸ اعلام شد + جزئیات

سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این‌که برای داوطلبان کارنامه سبز در نظر گرفته است، اعلام کرد این کارنامه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

گسترش‌نیوز: شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی اعلام شد. بسیاری از داوطلبان کنکور از نتایج اعلام شده راضی نیستند.

سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این‌که برای داوطلبان کارنامه سبز در نظر گرفته است، اعلام کرد این کارنامه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

کارنامه سبز چیست؟

کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۸ یا همان کارنامه نهایی یا محرمانه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh . org قرار خواهد گرفت و در آن رتبه داوطلب در تمامی انتخاب‌های مندرج در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری در مقایسه با آخرین رتبه پذیرفته شده در کنکور سراسری مشخص می‌شود.

کارنامه سبز کنکور سراسری همه انتخاب‌های داوطلب درج شده و امکان مشاهده شانس قبولی داوطلب در انتخاب‌های پایین تر وجود خواهد داشت. در این کارنامه برای تمامی داوطلبان رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در هر کد رشته محل مشخص خواهد شد.

نکته مهم این است که کارنامه سبز تنها شامل افرادی است که در کنکور قبول شده‌اند و کسانی که مردود شده‌اند را شامل نمی‌شود.

کارشناسان پاسخگو هستند

ارتباطات مردمی - میز خدمت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس زیر پل کریم‌خان جنب کلیسا، هر روز با مشاوران و کارشناسان خود جوابگوی پرسش‌های داوطلبان کنکور است. داوطلبانی که نسبت به قبولی خود در رشته و محل تحصیل اعتراض دارند می‌توانند در این محل حاضر شوند و پرسش‌ها و تقاضاهای خود را مطرح کنند.

بیش از ۱۰ کارشناس در ارتباطات مردمی - میز خدمت سازمان سنجش آموزش کشور به پرسش‌های کنکوری‌های ۹۸ پاسخ می‌دهند و آنها را برای رسیدگی به مطالباتشان راهنمایی می‌کنند.

اگر از رشته قبولی در دوره روزانه راضی نیستید بیکار ننشینید

افرادی که در دوره روزانه قبول شده و از رشته قبولی خود راضی نیستند باید درخواست خود را در سامانه سازمان سنجش و آمورز ثبت کنند چرا که در صورت عدم ثبت درخواست طبق قانون دو سال از شرکت در کنکور محروم می‌شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها