|
کدخبر: 64833

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه ۲۳ شهریور آغاز شد.

گسترش‌نیوز: پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی ربط مراجعه کنند.

نشانی و تلفن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس http: //www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی http: //iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند. گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انضمام ریز نمرات دور کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام‌رخ که اخیراً تهیه شده باشد (برای مشمولان ۱۲ قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند، تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر