|
کدخبر: 63754

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان تا مهرماه

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، از وعده حاجی میرزایی درباره پرداخت بخش اعظمی از مطالبات فرهنگیان تا مهرماه خبر داد.

گسترش‌نیوز: سید حمایت میرزاده در تشریح نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: نشستی با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش برگزار شد و در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون در رابطه با برنامه‌های ارائه شده از سوی وی، اظهارنظر کردند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیشتر نمایندگان برنامه‌های حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش را اسناد بالادستی آموزش وپرورش، سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری ارزیابیکردند.

وی ادامه داد: اولویت‌های مدنظر نمایندگان که به آن در نشست امروز کمیسیون اشاره شد، مطالبات فرهنگیان، تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف یا ابلاغ آیین نامه اجرایی نیروهای حق التدریسی، تصویب و اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان و اصلاح حجم بالای کتب درسی غیرمتناسب با ساعات در نظر گرفته شده در نظام آموزشی و نهایتاً حذف کنکور و لزوم مهارت آموزی بود.

پرداخت مطالبات فرهنگیان با حمایت رئیس جمهور

میرزاده اضافه کرد: در ادامه نشست امروز، حاجی میرزایی در پاسخ به نقطه نظرات نمایندگان عنوان کرد که تا مهرماه تلاش خواهد شد که بخش اعظمی از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند و این اقدام با حمایت رئیس‌جمهوری صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: درباره رتبه‌بندی فرهنگیان نیز تأکید شد که این مهم باید با تصویب و نظر مجلس اجرا شود و درباره آیین نامه اجرایی حق التدریسان نیز عنوان شد که این مهم تا مهرماه ابلاغ خواهد شد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها