|
کدخبر: 63627

بارندگی در شمال؛ گرمای داغ ۴۸ درجه در اهواز

سازمان هواشناسی اعلام کرده که امروز و فردا در برخی مناطق شمال و شمال غرب کشور و ارتفاعات تهران و سمنان شاهد رگبار باران و بعد و برق خواهیم بود.

گسترش نیوز - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی امروز برای سواحل دریای خزر بارش باران و در ساعات بعدازظهر برای برخی مناطق شمال استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استانهای تهران و سمنان رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

garma11.jpg

احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه برای استانهای ساحلی دریای خزر بارش باران و برای شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی شده که انتظار می رود موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

هوای تهران از امروز تا پنجشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین هوای پایتخت طی این روزها به ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

شهر اهواز طی همین مدت در گرمترین ساعات دمای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها