|
کدخبر: 60931

کارنامه کنکوری که دردسرساز شد! + سند

اعلام نتایج کنکور سراسری موجب شگفتی و اعتراض بسیاری از هموطنان شده است‌. یک مورد ویژه آن که گزارش شده است، به شرح زیر است؛

گسترش‌‌نیوز: یک دانش‌آموز در بار اولی که با شماره پرونده و کدرهگیری کارنامه را جست‌وجو کرد، رتبه کارنامه کنکور سراسری برابر با ۶۳۷ در گروه تجربی منطقه ۱ آمد. (تصویر ذیل) که موجب شعف و خوشحالی خانواده مذکور شد.

karnameko051601.jpg

یکساعت بعد بار دیگر کارنامه کنکور سراسری را با شماره داوطلبی و شماره پرونده جست‌وجو کرد که در کارنامه جدید رتبه کنکور ۱۷۰۰۱ گروه تجربی منطقه ۱ با درصدهای متفاوت آمد (تصویر بعدی) که باعث شوک شدید به خانواده و دانش آموز شد که متاسفانه کار به اورژانس بیمارستان کشیده شد.

karnameko051602.jpg

تفاوت دو کارنامه کنکور

کلیه مشخصات یکسان است، صرفا شماره داوطلبی‌ها مغایرند و کد ملی تنها در یک عدد متفاوتند که عدد آخر از ۷ تبدیل به ۸ شده است! (با این‌حال درصدها و رتبه دو چیز متفاوتند)، جست‌وجوی دیگر از دو مسیر نیز دوباره بار دیگر دو کارنامه متفاوت را نشان داد.

با توجه به اینکه نتایج آزمون‌های آزمایشی و سیر درس خواندن دانش‌آموز انتظاری نظیر کارنامه اول کنکور سراسری بود، همچنین با توجه به اینکه سیستم اطلاعاتی کنکور نباید چنین خطای فاحشی را نشان دهد که نشان‌دهنده اشکال و شبهات زیادی در اعلام نتایج است. مسئله نیاز به توضیح مسئولان امر و رفع ابهام از چنین موضوعاتی دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها