|
کدخبر: 58362

برگزاری جشن «حذف بخاری‌های نفتی مدارس»

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشن حذف بخاری‌های نفتی مدارس در اول مهر امسال خبر داد.

گسترش‌‌نیوز: سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم کنگره پرسش مهر در جمع خبرنگاران درباره مشکل استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی، اظهار کرد: آنچه در مجلس مصوب شده است برای وزارت آموزش و پرورش قید اجرایی دارد بنابراین تمام افراد مشمول قانون استخدام می‌شوند، اما شرایطی برای آنان داریم.

حسینی ادامه داد: در ابتدای مهر ۲ جشن را برگزار می‌کنیم که جشن پایان مدارس خشتی و گلی را به جز استان سیستان و بلوچستان را برگزار می‌کنیم و دومین مورد، جشن حذف بخاری‌های نفتی است و همچنین اجرای کامل پروژه مهر به ویژه برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده را خواهیم داشت.

وی به مشکلات ثبت‌نام در مدارس اشاره کرد و گفت: ۲۴ نوع مدرسه داریم؛ یک نوع آن مدارس دولتی است؛ در مدارس ثبت نام تقاضامحور است و هر دانش آموزی در هر نقطه‌ای تقاضا داشته باشد دولت باید پاسخ دهد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یک دانش‌آموز هم نداریم که کلاس برای وی نباشد، افزود: معتقدیم بهترین مدرسه نزدیکترین مدرسه به محل زندگی دانش‌آموز است البته انواع مدارس داریم؛ برخی شهریه دارند، برخی آزمون دارند و هرکدام شرایط خاص خود را دارند. روند نظارتی در حال انجام است و به خوبی ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منبع: دانشجو

ارسال نظر