|
کدخبر: 57822

گردهمایی روسای آموزش‌وپرورش برگزار شد

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گردهمایی روسای آموزش وپرورش استان برگزار شد گفت: مدرسه به عنوان یک کانون فرهنگی و تربیتی باید دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کند.

گسترش‌نیوز: خیرالله رحمانی افزود: از تمامی ظرفیت‌های آموزش وپرورش استان در راستای تحقق اهداف و چشم‌انداز سند تحول بنیادین استفاده خواهد شد، شاخص‌های تحقق رسیدن به این چشم‌انداز مورد بررسی و توجه بایدقرار گیرد، در سند تحول بنیادین مدیران رهبران آموزشی و تربیتی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: از زمان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان به نحو شایسته استفاده شود تا مدیرانی معتقد به موازین انقلاب شکوهمند اسلامی و در مسیر نورانی امام راحل و شهدا منصوب شوند. از مدیرانی استفاده شود که منجر به رشد و تعالی همه جانبه در مدارس و مناطق گردد.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید توانمندی لازم برای اداره مدرسه را داشته باشند، تا مدرسه به عنوان یک کانون فرهنگی و تربیتی بتواند دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کند.

رحمانی گفت: ارزش‌های انقلاب و خون شهدای عزیز خط قرمز ما در آموزش وپرورش استان است، روسا در اعمال و رفتار خود شهدا را ناظر بر عملکرد خود بدانند، زنده نگه ‌داشتن یاد و نام شهدا موجب اقتدار، شکوه و امنیت کشور خواهد شد.

رحمانی گفت: مانور بازگشایی مدارس را در استان بزودی برگزار خواهیم کرد، هدف از این مانور ارزیابی و مشاهده آمادگی مدارس در زیباسازی و بهسازی مدارس است که این موارد از نکات مهم در پروژه مهر می‌باشد.

وی تاکید کرد: کاروان نماز در آموزش وپرورش استان به عنوان یک حرکت معنوی و فرهنگ ساز در حال انجام است که منجر به اونس والفت دانش آموزان با این فریضه الهی شده است.برنامه معنوی و اثرگذار کاروان نماز به‌منظور توسعه و گسترش نماز در مدارس نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

رحمانی تاکید کرد: روابط عمومی‌های استان در مناطق و نواحی با تعامل و همگرایی با رسانه‌ها مکتوب و مجازی اقدامات آموزش و پرورش را به‌صورت شفاف اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها