|
کدخبر: 57418

جزییاتی از ساخت پربازیگرترین سریال دفاع مقدس

تهیه‌کننده سریال «ایل دا»، گفت که این سریال جزو پُربازیگرترین سریال‌های دفاع مقدس است و تاکنون ۷۵ درصد از مرحله پیش تولید آن پیش رفته است.

گسترش نیوز، سیدعلیرضا سبط‌احمدی درباره روند تولید مجموعه «ایل دا» گفت: «این مجموعه با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک ایران، قصه ایستادگی و ایثار آنها را بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ روایت می‌کند.»

ahmadi.jpg

او ادامه داد: «این مجموعه به کارگردانی راما قویدل در ۳۰ قسمت و ۸۰ لوکیشن در مناطق مرزی استان لرستان و شهر خرم آباد و در فضایی کاملاً بومی و با حضور بازیگران تئاتر، تلویزیون و محلی تصویربرداری خواهد شد. ۱۳۵ بازیگر در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند که به عبارتی پر بازیگرترین مجموعه در ژانر دفاع مقدس است. در این مجموعه یکی از شاخص‌ترین و پرکارترین جلوه‌های میدانی و بصری به اجرا در می‌آید.»

سبط‌احمدی افزود: «فاطمه گودرزی، رحیم نوروزی، امیرمحمد زند، علی دهکردی، کاظم هژیر آزاد، جعفر دهقان، سیروس همتی، نیما رازانی، معصومه بافنده، بهروز چاهل (دو رگه ایرانی هندی) و بازیگران دیگری که در مرحله عقد قرار داد هستند، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر