|
کدخبر: 56349

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛

آموزش و پرورش در اولویت دولت‌ قرار گیرد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما باید به دنبال پرداخت مطالبات، حل مشکلات فرهنگیان و تحقق وعده‌های دولت‌های مختلف به آنان باشیم و این مسائل بسیار مهم‌تر از آن است که وزیر آموزش و پرورش چه کسی باشد و وزیر قبلی چرا استعفا داده است.

گسترش نیوز: میرحمایت میرزاده با اشاره به استعفای بطحائی از وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برای فرهنگیان مهم نیست که علت استعفای بطحائی چیست چرا که این موضوع، مشکلی از مشکلات فرهنگیان را حل نمی‌کند.

وی تأکید کرد: برای فرهنگیان مهم این است که مطالباتشان پرداخت و مشکلاتشان هر چه سریع‌تر حل شود و ما هم در مجلس پیگیر هستیم که مشکلات آنان هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ۱۶ سال است که فرهنگیان از دولت مطالباتی دارند که روی هم انباشته شده است، تصریح کرد: ما باید به دنبال پرداخت مطالبات، حل مشکلات فرهنگیان و تحقق وعده‌های دولت‌های مختلف به آنان باشیم و این مسائل بسیار مهم‌تر از آن است که وزیر آموزش و پرورش چه کسی باشد و وزیر قبلی چرا استعفا داده است.

میرزاده درباره انتظارات از وزیر بعدی آموزش و پرورش اظهارکرد: مشکل آموزش و پرورش به‌دست وزیر قابل حل نیست چرا که مشکلات این بخش چندین دهه است که روی هم انباشته شده و بسیار جدی است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در اولویت دولت‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با رفتن و آمدن یک وزیر و تغییر افراد معجزه‌ای صورت نخواهد گرفت و در صورتی مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود که همه بپذیرند که آموزش و پرورش، یک بخش بسیار مهم و حیاتی است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها