|
کدخبر: 55581

خبر مهم درباره استخدام دانشجو معلمان

رئیس دانشگاه فرهنگیان: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان امور اداری و استخدامی با استخدام ۲۵ هزار نفری معلم از طریق کنکور برای مهر سال ۹۸ موافقت خواهد کرد.

گسترش‌نیوز: حسین خنیفر گفت: در تلاش هستیم از طریق ماده ۲۸ که فارق التحصیلان دانشگاهی زیر ۳۰ سال و با معدل ۱۵ به بالا هستند نیز حدود ۲۵ هزار مجوز جذب بگیریم و کسری معلم را جبران کنیم.

علاقه‌مندان در صورت قبول شدن در آزمون آموزش و پرورش وارد مصاحبه‌ای می‌شوند که ویژگی‌های عمومی آنها مورد سنجش قرار می‌گیرد، بعد از قبولی در مصاحبه‌ها به عنوان مهارت آموز ماده‌ی ۲۸ وارد سیستم آموزشی می‌‌شوند و پس از یک سال آموزش در نهایت به صورت رسمی آزمایشی استخدام می‌‌شوند.

وی افزود: بر اساس مقررات استخدامی، چهار نوع قرارداد همکاری در دستگاه‌ها تعریف شده است: رسمی، پیمانی، قراردادی و مشمول‌قانون‌کار.

که این‌ها اشکال موجود قانونی فعالیت در نظام اداری هستند و هر کس به نوعی از قرارداد که وارد دستگاه اجرایی می‌شود، باید همکاری خود را ادامه دهد و درخواست تبدیل از وضعیتی به وضعیت دیگر که از سوی مدیران مطرح می‌شود، با مبانی قانونی و کارشناسی این فعالیت‌ها در تعارض است.

منبع: تهران نیوز

ارسال نظر