|
کدخبر: 55204

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:

بازگشایی مدارس مناطق سیل‌زده از مهرماه

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور می‌گوید: مدارس مناطق سیل زده کشور برای مهرماه ٩٨ بازسازی و به ادارات کل آموزش و پرورش این مناطق تحویل داده می‌شوند.

گسترش‌نیوز: «مهراله رخشانی‌مهر» روز یکشنبه در گردهمایی مشترک معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران حوزه ستادی و ادارات کل تابعه سازمان نوسازی مدارس اظهار کرد: ٢٢٠ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده کشور جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین جمع آوری بخاری‌های نفتی و مدارس گلی و خشتی (به استثنای استان سیستان و بلوچستان) در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه سازمان نوسازی مدارس نیازمند بهره‌برداری از ظرفیت مهندسان مشاور، استادان، دانشجویان و به عبارت دیگر ورود نگاه‌های جدید و طرح‌های نوین است.

رخشانی مهر یادآورشد: باوجود همه فعالیت‌ها همچنان باید در راستای سیاست گذاری‌های صحیح و اجراسازی و به طور کل بهبود وضعیت مدارس کشور تلاش شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات سازمان نوسازی مدارس کشور عنوان کرد: در مهر ماه سال ٩۶ مدارس مناطق سیل زده استان کرمانشاه مورد بازسازی قرار گرفت و هیچیک از کلاس‌های آموزشی در اتاق‌های پیش ساخته برگزار نشد.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های ضروری به منظور اجرای "مدرسه سبز" در برخی از مناطق که بر صرفه‌جویی انرژی تاکید می‌کند نیز از دیگر دستاوردهای سازمان نوسازی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این برنامه که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به درگذشت محمدرضا حافظی، رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: وی شخصیتی متواضع، تلاش گر، انسان دوست و خیّر بود.

رخشانی مهر افزود: حافظی همواره در راستای حفظ شأن جایگاه خیرین مدرسه ساز تلاش می‌کرد و این مهم همچنان باید تداوم یابد.

گردهمایی مشترک معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران حوزه ستادی و ادارات کل تابعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از امروز ۲۶ خردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شده و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها