|
کدخبر: 55182

در مناطق سیل‌زده انجام می‌شود؛

حمایت مالی دانشگاه فرهنگیان از دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از حمایت دانشجویان آسیب‌دیده در حادثه سیل اخیر و طراحی ساز و کار کمک و حمایت مالی از آنها خبر داد.

گسترش‌نیوز: معصومه علی‌نژاد گفت: «مدیران استانی و روسای پردیس‌ها و مراکز آموزشی پس از بررسی و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان مربوطه می‌توانند اسامی دانشجویان مشمول را مطابق با فرمت مورد تایید، به معاونت دانشجویی ارسال کنند.»

او افزود: «آسیب‌دیدگان در تقسیم‌بندی در دو گروه قرار می‌گیرند. دانشجویانی که منزل مسکونی‌شان بیش از ۷۰ درصد تخریب شده یا اقوام درجه یک‌شان فوت شده است و دانشجویانی که منزل مسکونی‌شان بین ۳۰ تا ۶۹ درصد تخریب شده و اقوام درجه یک‌شان مجروح شده است.»

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همچنین به برنامه زمان‌بندی وام‌های ضروری حوادث غیر مترقبه (ویژه ساکنان در مناطق سیل‌زده) و زیارت عتبات عالیات در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ اشاره کرد و گفت: «سقف وام ضروری حوادث غیرمترقبه ۲۰میلیون ریال است که متقاضیان می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از فرمانداری یا استانداری منطقه سیل‌زده از این وام بهره‌مند شوند. همچنین پرداخت وام زیارت عتبات عالیات برای دانشجویان متقاضی با ارائه نامه ستاد عتبات عالیات دانشگاه و به همراه سایر مستندات انجام خواهد شد.»

منبع: پانا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها