|
کدخبر: 55171

مطالبات معلمان و فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود؟

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارتقای معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف هر وزیری که در این وزارتخانه خدمت کرده بوده است، گفت: این موضوع حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای حصول آن تلاش خواهم کرد.

گسترش‌نیوز: سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره اینکه تا چه حد این امکان وجود دارد که تا پایان امسال معوقات معلمان و فرهنگیان پرداخت و تکمیل شود، گفت: بنده تازه وارد این وزارتخانه شده‌ام؛ اگر بگویم تا یک ساعت دیگر مطالبات پرداخت می‌شود خوب است؟

moalem.jpg

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: از زمانی که بنده سرپرست آموزش و پرورش شدم یکی از مهم‌ترین اهداف ارتقای معیشت و منزلت معلمان است که وظیفه هر وزیری است؛ همه وزرایی که آمده‌اند معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف‌شان بوده که حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای آن تلاش خواهم کرد.

حسینی بیان کرد: ‌متأسفانه معوقات مزمن، مستمر و انباشته است و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا مطالبات فرهنگیان پرداخت شود و در این راستا دولت همه اهتمام خود را خواهد کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا قرض خود را به معلمان و فرهنگیان پس دهیم.

وی اضافه کرد: این مطالبات طلب و حق معلمان و فرهنگیان است و زمانی که پس از سه سال قرار باشد پولی به آنان ارائه شود جامعه نباید فکر کند که به آنها عنایتی شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها