|
کدخبر: 52704

نقشه راه زدا، تداوم راه پر افتخار مرحوم نوربخش

بالندگی تامین اجتماعی موجب تعالی کشور و رشد امنیت اجتماعی و روحیه کارآفرینی می‌شود.

گسترش‌نیوز : مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در دوران مدیریت جناب آقای زدا در سازمان تامین اجتماعی شاهد تداوم تحقق برنامه ها، سیاست‌های سازمان با محوریت ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه ای، درمانی، فعالیت‌های اقتصادی و رشد رضایتمندی بیمه شدگان و شرکای اجتماعی سازمان هستیم

9876552.jpg

محمد گورابی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به حسن سوابق، تجارب ارزنده تخصص، تعهد و دلسوزی و مدیریت جهادی آقای زدا افزود: تجربه کار ایشان از صف تا ستاد همراه با خلاقیت، روابط عمومی بالا، بهره گیری از خرد جمعی و نخبگان جامعه بوده که این صفات ارزش آفرین، شاخص‌های درستی برای هدایت و رهبری مدبرانه بزرگترین سازمان بیمه گر کشور می‌باشد.

وی با تاکید بر روحیه جهادی ایشان در تلاش برای ارتقای فرهنگ کار و بیمه و جایگاه تامین اجتماعی و ارائه خدمات به بیمه شدگان افزود: طراحی و ایجاد نرم افزار جدیدی برای توسعه خدمات غیرحضوری در ادامه نهضت‌ای تی بعنوان یک سیستم مدرن و به روز برای پاسخگویی سریع و اسان به بیمه شدگان، کارفرمایان و مشتریان سازمان که علاوه بر تسهیل دسترسی و مدیریت وقت و زمان موجب افزایش بهره‌وری و بالابردن راندمان کار می‌شود، از جمله دستاوردهای مدیریت جناب اقای زدا بوده است.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که هم اکنون بیش از ۶۵ خدمت سازمان تأمین اجتماعی از طریق این نرم افزار به جامعه هدف ارائه می‌شود افزود: با بهره‌برداری از این نرم افزار میزان مراجعات حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش قابل توجهی داشته که این مهم علاوه بر جلب رضایت بیمه شدگان موجب ارتقای کیفی خدمات نیز می‌گردد.

وی با اشاره به کوتاه شدن زمان پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در این زمینه با تدابیر جناب اقای زدا شاهد تصمیمات موثری برای بروز رسانی پرداخت‌ها هستیم.

گورابی در ادامه از روحیه خستگی ناپذیر زدا در خدمت به قشر کارگر و خدمت به تولید گفت و افزود: سازمان تامین اجتماعی در پرتو بهره گیری از مشارکت شرکای اجتماعی در تمامی تصمیم گیری‌ها خوشبختانه با چشم‌انداز روشنی مواجه است بهمین منظور از تمام ظرفیت بالقوه و بالفعل در تمامی سطوح سازمان و در تمامی استانها در جهت رشد خدمات بهره گیری می‌شود.

گورابی نتیحه ثبات مدیریت، تثبیت برنامه‌های درست و کارشناسی شده را موجب بالندگی بیشتر و ارتقای همه جانبه خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: بالندگی سازمان تأمین اجتماعی به افزایش بالندگی و تعالی کشور کمک می‌کند چرا که این سازمان نقش مستقیمی در ایجاد امنیت کار و تولبد دارد.

وی با گرامیداشت نام و یاد شادروان مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان و شادروان مرحوم تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان که در ماموریت کاری بر اثر سانحه بدرود حیات گفتند افزود: جناب اقای زدا در ادامه برنامه‌های کاری و عملیاتی مدیرعامل فقید سازمان، خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی امروز حاصل تلاش‌های صادقانه و مخلصانه تیم مدیریتی مرحوم نوربخش و برنامه جامع کارشناسی و سیاست‌های کلی مدون شده تیم اجرایی ایشان است که ماحصل آن در یک جمله ارتقاء جایگاه این سازمان و خدمت رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش است.

گورابی در ادامه به محور فعالیت‌ها و شاخص اقدامات این سازمان در دوره مدیریت جناب اقای زدا که موجب رشد رضایتمندی ارباب رجوع و بیمه شدگان شده است اشاره کرد و افزود: مشارکت شرکای اجتماعی در کلیه فرآیندهای کاری سازمان، پرداخت به موقع مستمری بازنشستگی، تسهیل فرآیند صدور و تجدید صدور از راه دور دفترچه‌های درمانی، ارائه کارت ملی به جای دفترچه درمان و بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان از جمله این اقدامات بوده است.

گورابی به اهتمام این سازمان به مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل تولید اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی همواره همگام با دولت در اجرای برنامه‌های اقتصادی و با همکاری مجلس شورای اسلامی در صدد رفع موانع و گلوگاه‌ها برای استقرار نظام تامین اجتماعی گام برمی دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها