|
کدخبر: 49749

برنامه متفاوت آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان پلدختر

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به ارسال ۱۰ کامیون شامل وسایل آموزشی و البسه به استان لرستان گفت: دوشنبه آینده تیم ۲۵ نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند.

گسترش‌نیوز: عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه نخستین محموله کمک‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران امروز به استان خوزستان ارسال شد که ۱۰ کامیون وسایل آموزشی مورد نیاز مدارس و البسه است، اظهار کرد: هفته آینده نیز معلم و تیم‌های آموزشی به استان لرستان و سپس به خوزرستان اعزام می‌شوند.

amozeshvparvaresh.jpg

وی با اشاره به اینکه کمک‌های آموزش و پرورش تهران به استان لرستان با اولویت همکاران فرهنگی ارسال می‌شود، تصریح کرد: دوشنبه هفته آینده ۱۵ مشاور و یک تیم ۲۵ نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند و در دو آموزشگاه به‌صورت متمرکز، دانش‌آموزان را آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران یادآرو شد: مدارس غیردولتی و خیران مدرسه‌ساز کمک‌های نقدی و آموزشی خود را به مناطق سیل‌زده انجام می‌دهند همچنین ۱۰۰ دانش‌آموز استثنایی در مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط آموزش و پرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها