|
کدخبر: 48005

آغاز رسمی پروژه اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رسمی فعالیت اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد.

گسترش نیوز - گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رسمی اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد و گفت: ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش در ایام نوروز با ۶۹۸ پایگاه پذیرش در سراسر کشور در قالب ۳۶۶ مرکز آموزشی رفاهی (خانه معلم) با ظرفیت ۱۶ هزار و ۴۴۸ تختخواب به همراه ۲۵۴۸ سوئیت و ۲۴۰۴ اتاق، ۱۳۸ رستوران و ۲۲۰ تالار، ۳۰۰ اردوگاه تفریحی با دارا بودن سوئیت‌های مجهز و همچنین ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان آماده پذیرایی از فرهنگیان است.

وی ادامه داد: در کنار خانه معلم و اردوگاه‌ها، امسال ۱۰ هزار و ۶۶۴ مدرسه در قالب ۹۸ هزار کلاس درس مجهز به فرش، یخچال، تلویزیون و سایر امکانات برای اسکان فرهنگیان شاغل و بازنشسته به همراه خانواده‌هایشان در نظر گرفته شده است.

کریمی‌فر به رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: آمار رزرو اینترنتی خانوارها تا ۲۵ اسفندماه تعداد ۲۸ هزار و ۴۶۳ خانوار بود که این آمار نسبت به وضعیت مشابه سال قبل، ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شعار اسکان نوروزی فرهنگیان «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» است، افزود: تمام مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

منبع: تیتر برتر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها