|
کدخبر: 47975

پرداخت معوقات فرهنگیان چه شد؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات فرهنگیان تا قبل از عید، تک تک اعضای هیات دولت را در برابر این امر مسئول دانست.

گسترش نیوز - علیرضا سلیمی با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات فرهنگیان در روزهای باقیمانده تا پایان سال ۹۷ گفت: همچنانکه وزیر آموزش و پرورش وعده داده بود، دولت باید برای پرداخت معوقات فرهنگیان تامین اعتبار کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اسلام دستور داده که قبل از خشک شدن عرق کارگر باید مزد او را پرداخت کرد؛ آیا رفتارهای ما با آموزه‌های دینی سازگاری دارد؟

وی با اشاره به اینکه در ایام منتهی به عید نوروز خانواده‌ها مخارج زیادی دارند، تاکید کرد: دولت محترم هرچه سریعتر حقوق و معوقات فرهنگیان را پرداخت کند؛ در حالی که وزیر بارها در این خصوص وعده داده بود ولی هنوز مشکل حل نشده است.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا در تامین اعتبار لازم مشکلی وجود دارد، توضیح داد: طبق قانون، تک تک اعضای هیات دولت مسئولیت مشترک دارند؛ وزیر آموزش و پرورش نمی‌تواند بگوید من پیگیر هستم ولی خزانه نمی‌دهد یا سازمان برنامه و بودجه به جای دیگری حواله دهد بلکه از رئیس‌جمهوری و معاونان او تا دیگر اعضای هیات دولت همه باید پاسخگو باشند و هیچ کس نمی‌تواند از زیر بار این امر شانه خالی کند.

منبع: پندار آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها