|
کدخبر: 45635

تذکر ولنتاینی به کافی‌شاپ‌ها!

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد گفت که در آستانه روز ولنتاین با ارسال پیامک به اعضای این صنف تذکرات لازم را به آنان خواهیم داد.

گسترش‌نیوز : سعید شریف‌زاده در گفت‌وگویی منطقه خراسان، درخصوص روز ولنتاین و با اشاره به اینکه معمولا در این روزها از سوی اماکن تذکراتی به ما داده می‌شود تا موردی پیش نیاید، اظهار کرد: ولنتاین نشات گرفته از فرهنگ غرب بوده اما ما با اصل عشق ورزیدن و خوشحالی مردم مخالفتی نداریم.

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد عنوان کرد: اما اگر افرادی به دلیل این مناسبت فضایی را به وجود آوردند که خارج از الگوی اسلامی ایرانی باشد، مورد تذکر قرار می‌گیرند، نباید فضا به گونه‌ای باشد که محیط کافی‌شاپ‌ها شلوغ شود و به نوعی از این موقعیت نیز سوءاستفاده نشود.

وی با بیان اینکه کسی با شادی و عشق ورزیدن از راه درست آن مخالف نیست، بیان کرد: در آستانه این روز با ارسال پیامک به اعضای این صنف تذکر لازم را خواهیم داد.

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد همچنین تصریح کرد: ما چیزی تحت عنوان افزایش نرخ اعلام نکردیم و اگر واحد صنفی از این موقعیت سوءاستفاده کند با آن برخورد خواهد شد.

وی در خصوص ساعت فعالیت این واحدها، گفت: در این زمینه ساعت خاصی در نظر گرفته نشده، ساعت کار اصناف چند سال پیش برای کل اصناف پیش‌بینی شده بود که برداشته شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها