|
کدخبر: 45526

مدارس کدام شهرها تعطیل شد؟

مدارس برخی از شهرهای کشور به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر فردا "سه شنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل شد.

گسترش نیوز - طبق اعلام اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر فردا سه شنبه تمام مدارس آموزش‌وپرورش فیروزکوه، دماوند و رودهن در دو نوبت صبح و عصر در تمام مقاطع تعطیل است.

arm-tatil.jpg

همچنین مدارس ابتدایی، متوسطه اول پیش‌دبستانی پردیس نیز فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان فارس

باتوجه به بارش برف تمامی مدارس شهرستان سپیدان شامل: شهر اردکان و بخش‌های مرکزی وهماشهر این شهرستان به جز بخش بیضا فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند. همچنین تمامی مدارس بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی و مدارس شهرستان اقلید، فردا تعطیل می‌باشد.

تعطیلی مدارس استان همدان

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱ و ۲ همدان، تویسرکان و قلقل رود، کبودراهنگ و گل تپه، بهار و لالجین، رزن، سردرود و قروه درجزین، فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان یزد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به اطلاع می‌رساند؛ با عنایت به بارش فزاینده و برودت هوا و یخ زدگی بیشتر معابر و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، تمامی مدارس سه مقطع پیشکوه (علی آباد، نصرآباد و سانیج) و میانکوه (دهبالا و طزرجان) تعطیل اعلام می‌شوند. مدارس شهر تفت، اسلامیه و منطقه دهشیر دایر هستند.

مدارس ابتدایی زاهدان فردا تعطیل اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اظهارکرد: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و با موافقت و دستور استاندار فردا سه شنبه ۲۳ بهمن تمامی مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی زاهدان و بخش نصرت آباد به دلیل وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگردها و افزایش میزان آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

عبدالرحمن شهنوازی تصریح کرد: براساس هشدارهای هواشناسی مبنی بر ادامه وزش باد و افزایش غلظت ریزگردها در نوار غربی، نواحی مرکزی و نوار شرقی استان تا اواخر وقت فردا از مردم این مناطق به ویژه بیماران، سالمندان و کودکان خواهشمندیم در این مدت از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها