|
کدخبر: 44952

تعطیلی «خندوانه» تصمیم عاقلانه رامبد جوان!

رامبد جوان در صفحه مجازی خودش از پایان «خندوانه» خبر داد.

گسترش نیوز - رامبد جوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در حالی اعلام کرده که دیگر این برنامه ساخته نمی‌شود که پیش از این سیدعلی احمدی تهیه‌کننده در گفت‌وگویی با تسنیم گفت نمایش تئاتر به این «خندوانه» نمی‌رسد ولی بعد از عید نمایش تئاتر را در «خندوانه» بعد از عید نوروز خواهیم داشت.

khandevane.jpg

رامبد جوان شاید به دلیل هجمه‌های زیاد و خالی از ایده شدن اعلام کرده که پایان راه رسیده است. این روزها بسیاری اعتقاد دارند که «خندوانه» هم در کنار دیگر برنامه‌های تلویزیون قرار گرفته و دیگر چیزی برای عرضه ندارد. پیش از این «خندوانه» فقط یک برنامه گفت‌وگو محور مملوء از ادابازی و اتفاقات این چنینی که نخ‌نما شده، نبود و برای مخاطب تفریح و خنده و آموزش را توأمان جلو می‌برد. ولی این روزها هم مهمان‌ها تکراری شده‌اند و هم سوال‌ها پیش‌پا افتاده و هم ادابازی‌ها رنگ و لعابی ندارند.

«خندوانه» به برنامه‌ای تبدیل شده که خواننده‌های نابلد کار و کمدین‌های غیراستاندارد روی آنتن بروند و بستری فراهم شود تا آنها را ببینند. مصداق بارز آن مسعود صابری که بعد از حضورش در برنامه «خندوانه» مسیرش برای اجرای کنسرت هموار شد و آن فجایع هنری اتفاق افتاد. یا گاف‌های دیگر خوانندگی و اجرا و رفتارهای پیش‌پاافتاده هم به جای خودش...! به هر طریق تصمیم، تصمیم درستی بود که رامبد جوان گرفت.

تصمیم رامبد جوان تصمیم درستی بود که در صفحه مجازی‌اش نوشته است: «۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم؛ ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا توانستیم کارهای مهم و با حال با شما انجام دهیم. ان شاالله بعد از عید دیگر در خدمتتان نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید.»

منبع: تسنیم

ارسال نظر