|
کدخبر: 43072

در پی پخش کلیپ آزار و اذیت دختر جوان؛

دو نفر متهم اینستاگرامی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، خبر داد.

گسترش‌نیوز : "محسن نیکورز" گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر متهم اصلی(ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان(قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ) روانه زندان شده، اظهار کرد: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلمبرداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده است.

نیکورز افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۳۹۷.۱۰.۱۴ کلیپی مشاهده شد که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ و ضرب و جرح و آزار و اذیت وی کرده و کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی تصریح کرد: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها