|
کدخبر: 42047

بلیت مترو گران می‌شود؟

رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان نرخ تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.

گسترش‌نیوز : محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز برای نخستین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه‌ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

hashemielecomp.jpg

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می‌شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضاییه ارجاع شود.

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: بر این اساس ۲۰۰۰ میلیارد تومان این اوراق به مترو و ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اتوبوس اختصاص داده می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورامبنی بر بلیت ۱۰ هزار تومانی برای مترو گفت: منظور ایشان نرخ تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها