|
کدخبر: 35667

در جشن روز خبرنگار اعلام شد:

دو شعبه جهت تسهیل خدمات بیمه‌ای خبرنگاران اختصاص یافت

حمید ایروانی مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان درجشن روز خبرنگارانجمن صنفی روزنامه نگاران ازاختصاص دو شعبه ۳ و ۴ تامین اجتماعی ویژه خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد

گسترش نیوز: مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در جشن روز خبرنگار که از سوی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان استان اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار شده بود در سخنانی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه به جایگاه و نقش رسانه در رشد و توسعه جامعه اشاره کرد و ضمن تبریک به خبرنگاران، از خدمات آنان تجلیل کرد.

ایروانی در ادامه با اشاره به رویکرد رسانه‌ای تامین اجتماعی در امور جاری و عملیاتی خود گفت: اعتقاد داریم همه رسانه‌های کشور، رسانه تامین اجتماعی هستند و از اینکه رسانه‌ها چشم بیدار و گوش شنوای سازمان باشند به خود می‌بالیم.

وی به ارتباط مستمر این اداره کل با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دریافت نقطه نظرات کارساز و راهگشای آنان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های متعدد هم اندیشی. نشست‌های خبری مدیران و ارتباط خبری کارشناسان همواره در دستور کار ما بوده است‌.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه روزی اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگارانی که اشتغال آنها در لیست پرداخت حق بیمه صرفا کلمه خبرنگار قید شده باشد، مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان اور بوده و به ازای هر ماه کارکرد، یک و نیم ماه کارکرد احتساب خواهد شد.

وی از اختصاص دو شعبه در شهر اصفهان با هدف تسهیل خدمات و دستیابی به یک روش قانونمند و جلب رضایت حداکثری اصحاب رسانه و کارفرمایان کارگاه‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه و سایت‌های خبری اشاره کرد و افزود: در شهر اصفهان، شعبه سوم تامین اجتماعی واقع در خیابان ولی عصر و شعبه چهارم واقع در خیابان عباس اباد دو شعبه اختصاص یافته ویژه کارفرمایان و بیمه شدگان اصحاب رسانه، خبرنگاران و نویسندگان می‌باشد که بیمه شدگان دفاتر رسانه‌ها میتوانند از خدمات ویزه این سازمان بهره‌مند گردند.

ایروانی در ادامه به ارائه بیش از ۲۰ خدمات بیمه‌ای در این شعب اشاره کرد وگفت: سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات به کارفرمایان و بیمه شدگان خود اقدام به تعیین شعب ویزه جهت حرف و مشاغلی که در یک منطقه تجمیع شده‌اند می‌کند

ایروانی در ادامه با اشاره به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان از خدمات کوتاه مدت و بلند مدت تامین اجتماعی، از رویکرد تعاملی این سازمان با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد تحقق قوانین خوب حمایتی از سوی دولت برای فعالان فرهنگی، هنرمندان و نویسندگان در کشور بوده‌ایم.‌

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها