|
کدخبر: 34756

مخاطبان گسترش نیوز پاسخ دادند:

احسان علیخانی ما را قانع نکرد!

نظرسنجی مجازی گسترش که در میان جامعه اقتصادی ایران انجام شده نشان می‌دهد، عموم مردم نسبت به ایجاد ارتباطات مالی میان چهره‌های مشهور و موسسات غیرمجاز نگران هستند.

گسترش نیوز: احسان علیخانی عصر روز گذشته با حضور در برنامه ‎تلویزیونی «حالاخورشید» پاسخگوی سوالاتی در رابطه با دریافت پاداش میلیاردی از موسسه ثامن الحجج بود. این مجری شناخته شده سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت تلویحی دریافت مبالغ کلان از سوی موسسه ذکر شده را تایید کرد و البته برای قبول این ارقام دلایلی را ذکر کرد که دوباره واکنش هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

گسترش نیوز هم در این رابطه یک نظرسنجی آنلاین را با مشارکت مخاطبان همیشگی خودش ترتیب داد. سوالی که مطرح کردیم این بود: «آیا توضیحات احسان علیخانی در خصوص دریافت پاداش میلیاردی از موسسه ثامن الحجج مردم را قانع کرد؟»

دقیقا ۳۰۳ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که از این میان ۸۳ درصد با پاسخ به گزینه منفی اظهارات مجری ماه عسل را غیر منطقی و ۱۷ درصد رای به پذیرش صحبت‌های وی دادند.

نظرسنجی مجازی گسترش که در میان جامعه اقتصادی ایران انجام شده نشان می‌دهد، عموم مردم نسبت به ایجاد ارتباطات مالی میان چهره‌های مشهور و موسسات غیرمجاز نگران هستند و ترجیح می‌دهند افرادی که هر روز آنها را در قاب تلویزیون می بینند، عملکرد شفاف تری در زندگی کاری و شخصی خود داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها