|
کدخبر: 237182

رقیبان ایران در لیگ ملت‌های والیبال مشخص شدند

حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مشخص شدند.

ورزش رقیبان ایران در لیگ ملت‌های والیبال مشخص شدند

تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال باید در سه کشور برزیل، بلغارستان و روسیه با ۱۲ تیم مسابقه بدهد. این مسابقات در بخش مردان از ۱۷ خرداد تا ۲ مرداد برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با شیوه جدیدی برگزار می‌شود. برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن کشورهای میزبان مرحله مقدماتی هستند. هر تیم در مرحله مقدماتی ۱۲ بازی برگزار می‌کند. ایران در این دوره از مسابقات مقابل تیم‌های فرانسه، آلمان و آرژانتین قرار نمی‌گیرد.

مسابقات هفته نخست از ۱۷ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۲ کشور برزیل و کانادا برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر برازیلیا به ترتیب با تیم‌های استرالیا، روسیه، ژاپن و هلند مسابقه خواهد داد.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها هستند که مسابقات از ۳۱ خرداد تا پنجم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ایران در این هفته در صوفیه به ترتیب با تیم‌های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا روبرو خواهد شد.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی نیز از ۱۴ تا ۱۹ تیر در ۲ کشور ژاپن و روسیه برگزار می‌شود. شاگردان بهروز عطایی در شهر کمروف روسیه با تیم‌های ایتالیا، صربستان، اسلوونی و لهستان پیکار خواهند کرد.

نتایج دیدارهای مرحله گروهی در یک جدول محاسبه می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از ۲۹ تیر تا ۲ مردا برگزار می‌شود. هنوز میزبان این مسابقات مشخص نیست.

منبع: ایرنا

ارسال نظر