|
کدخبر: 235922

کامبک مهندس سابق آبی‌ها جدی شد / چراغ سبز فرهاد به بازگشت ستاره محبوب

بازگشت علی کریمی، خبری که هفته پیش اول بار از سوی ایران ورزشی منتشر شد، حالا به یک بحث جدی میان استقلالی‌ها تبدیل شده است. در همین راستا گفتگو میان فرهاد مجیدی و این بازیکن نیز به تأیید رسیده و سرمربی استقلال از این بازیکن خواسته نیم فصل به طور قرضی برای استقلال بازی کند.

ورزش کامبک مهندس سابق آبی‌ها جدی شد / چراغ سبز فرهاد به بازگشت ستاره محبوب

مجیدی در پست هافبک میانی نیازمند بازیکن است و با توجه به اینکه ممکن است سیاوش یزدانی مشمول شود، احتمالاً روزبه چشمی در پست دفاع به کار گرفته خواهد شد. این فعل و انفعال تا حدی پست میانی استقلال را دچار کمبود بازیکن خواهد کرد که باید پیش از پایان نقل و انتقالات نیم فصل درباره این موضوع تصمیم قطعی اتخاذ شود.

مجیدی علاوه بر علی کریمی ژان کارلوس را نیز مد نظر دارد. بازیکنی که در لیگ برزیل بازی می‌کند. محمد محبی نیز دیگر گزینه استقلال محسوب می‌شود که مذاکراتی با او انجام شده است اما حضور هیچ‌یک از این بازیکنان به استقلال هنوز قطعی نشده است. درباره بازگشت علی کریمی به استقلال نیز واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی وجود دارد.

حتی برخی صفحه‌های هواداری اقدام به نظرسنجی کرده‌اند تا درباره فواید و مضرات بازگشت این بازیکن به استقلال به جمع‌بندی نهایی برسند. در این راستا نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی هواداران استقلال معتقدند کریمی به‌دلیل مصدومیت نیاز به زمان قابل توجهی دارد تا در ترکیب جا بیفتد. برخی هم به ماجرای جدایی او اشاره کردند. در آن زمان که کریمی از استقلال رفت سیل درخواست‌های بسیاری به این بازیکن شد تا استقلال را در آن شرایط ترک نکند اما کریمی راهی لیگ قطر شد که این تصمیم هنوز با انتقاد بسیاری از هواداران استقلال رو‌به‌رو است. این موضوع حالا دستمایه‌ای شده برای انتقاد از بازگشت احتمالی کریمی به استقلال، هرچند که این بازیکن خود هیچ واکنش رسمی نسبت به ماجرای بازگشتش به استقلال انجام نداده و ترجیح داده این موضوع را مسکوت نگه دارد و تا روشن شدن تکلیفش چیزی به استقلالی‌ها نگوید.

منبع: روزنو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها