|
کدخبر: 235344

بهترین مهاجم جهان در آستانه جدایی؟

بایرن مونیخ نمی خواهد لواندوفسکی را در تابستان ۲۰۲۳ به صورت رایگان از دست بدهد.

ورزش بهترین مهاجم جهان در آستانه جدایی؟

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ فقط به شرط تمدید شدن قراردادش، فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت.

 آینده روبرت لواندوفسکی که فقط تا تابستان ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، همچنان نامعلوم است. به گزارش بیلد، سران بایرن مونیخ و نمایندگان لواندوفسکی، خواهان پیدا شدن یک راه حل در مورد آینده مهاجم سابق دورتموند در چند ماه آتی هستند. اولویت طرفین همچنان تمدید قرارداد باقی می ماند و انتظار می رود در فصل بهار جلسه ای به منظور مذاکره بین آنها برگزار شود.

پینی زهوی، مدیر برنامه لواندوفسکی و همچنین مدیران بایرن مونیخ روی یک راه حل هم عقیده هستند و آن هم این است که یا این بازیکن ۳۳ ساله قراردادش را در نیم فصل دوم تمدید می کند و یا اینکه در

انتهای فصل فروخته می شود. تمدید قرارداد ۱ ساله لواندوفسکی با دستمزد فعلی (سالانه ۲۴ میلیون یورو ناخالص) و یا تمدید قرارداد ۲ ساله او با کاهش دستمزد، روش های امکان پذیر برای باوارایی ها محسوب می شوند.

در صورت عدم توافق برای تمدید شدن قرارداد لواندوفسکی، تابستان ۲۰۲۲ آخرین فرصتی خواهد بود که باشگاه آلمانی می تواند از فروش او به پول برسد. تا زمان مشخص شدن آینده ستاره لهستانی، بایرن به زیر نظر داشتن وضعیت ارلینگ هالند ادامه خواهد داد و تماس ها با مینو رایولا، مدیر برنامه مهاجم نروژی دورتموند را حفظ خواهد کرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها