|
کدخبر: 235340

زمان بازگشت ستاره منچستر مشخص شد

رالف رانگنیک معتقد است دلیلی ندارد منچستریونایتد متکی به یک بازیکن یعنی رونالدو باشد و آن ها باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنند.

ورزش زمان بازگشت ستاره منچستر مشخص شد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با برنتفورد حاضر شد و در مورد بازی مقابل استون ویلا، پل پوگبا و آینده مارسیال صحبت کرد. رالف رانگنیک در این کنفرانس خبری در مورد بازی مقابل استون ویلا گفت:

    اگر دو تقابلمان با آن ها در FA کاپ و لیگ را با هم مقایسه کنم، ما در بازی لیگ در ویلا پارک خیلی بهتر عمل کردیم. عملکرد ما در هفتاد دقیقه ابتدایی بازی بسیار خوب بود، من حرکاتمان، بازی مان در هنگام در اختیار داشتن مالکیت توپ، ساختار بازی، نحوه پرس کردنمان و حتی وقتی که مجبور به دفاع در محوطه خود بودیم را دوس داشتم و ما عالی بازی کردیم. نیاز داریم که فردا مقابل برنتفورد نیز عملکرد مشابهی داشته باشیم.

پل پوگبا؟

    پوگبا دیروز اولین روز تمرین گروهی اش را پشت سر گذاشت و در اولین جلسه تمرینی خود نشان داد که چه بازیکن خارق العاده ای می تواند باشد. با این حال، پوگبا برای هیچ یک از بازی های این هفته در دسترس نخواهد بود. در مورد قرارداد پوگبا من چیزی نمی دانم. من نمی توانم به این مسائل پاسخ دهم، این ها ربطی به من ندارند. چیزی که از همین اولین تمرین او می توانستید ببینید، این بود که او از نظر ذهنی و جسمی حاضر و در اختیار تیم است. چیزی که من در تمرینات دیروز دیدم، نوید آینده خوبی را می داد و من بی صبرانه منتظرم تا او را پس از وقفه بازی های ملی در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از او استفاده کنیم.

وضعیت مارسیال؟

    الان شش هفته است که من اینجا هستم. تمام چیزهایی که نیاز بوده بیان شود را گفته ام. من روز یکشنبه با او صحبت کردم، یک صحبت خصوصی در مورد این که چه اتفاقی افتاده و کل این وضعیت در نظر من چگونه است. اکنون مشکل حل شده است. او دیروز و پریروز تمرین نکرد، احتمالاً امروز تمرین خواهد کرد و بعد از تمرین من تصمیم می گیرم که در لیست تیم قرار بگیرد یا خیر.

تعویق بازی ها؟

    نمی دانم، من اینجا فقط می توانم در مورد باشگاه خودمان صحبت کنم. ما چهار هفته پیش مشکلاتی داشتیم. در حال حاضر مشکلی نداریم، بازیکنانمان در دسترس هستند و هیچ مورد ابتلا به کرونایی نداشته ایم. من نمی توانم باشگاه های دیگر را قضاوت کنم، این چیزی است که لیگ برتر باید به آن رسیدگی کند.

وضعیت جسمانی رونالدو و رشفورد؟

    کریستیانو و مارکوس دیروز در تمرینات حاضر بودند، بنابراین حدس می زنم امروز نیز باید در تمرینات حضور داشته باشند اما در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استون ویلا نیز من متقاعد بودم کریستیانو در دسترس است و می تواند بازی کند و در نهایت، او نتوانست. در مورد مارکوس نیز همین موضوع صدق می کند، بنابراین باید در انتظار تمرینات امروز بمانیم. در حال حاضر، من فکر می کنم هر دو قادر به بازی هستند.

الانگا؟

    بله او بازیکنی جوان است، سرعت خوبی دارد و به اندازه کافی روی بازی متمرکز است. از همان اولین جلسه تمرینی که او را دیدم، یعنی یک روز قبل از بازی مقابل کریستال پالاس، او تمام این مسائل را به من نشان داد و ثابت کرد. او در تمرینات خودش را اثبات می کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در ویلا پارک به او بازی دهم. فکر می کنم عملکرد خوبی داشت، دقیقاً همان چیزی که از او انتظار داشتم را به نمایش گذاشت. او آینده درخشانی دارد، به خوبی گوش می دهد که چه کاری باید انجام دهد و سعی می کند تمام تلاشش را در بازی ها به کار بگیرد. من در ۷۵ دقیقه ای که بازی کرد، از عملکردش رضایت داشتم.

باید تیم را حول کریستیانو رونالدو بسازید؟

    یک بازیکن باعث نمی شود بقیه در نظر گرفته نشوند و دیگران را مستثنی نمی کند. کاری که او تا الان در دوران حرفه ای خود انجام داده، شگفت انگیز است. ۸۰۰ گل در بازی های رسمی، کسی در ۸۰ یا ۱۰۰ سال اخیر به چنین چیزی دست نیافته است و این نشان می دهد که او چه بازیکن استثنایی ای است. او در دو بازی اخیر در دسترس ما نبوده است، دیروز تمرین کرد و امروز احتمالاً دوباره تمرین خواهد کرد و سپس خواهیم دید که می تواند مقابل برنتفورد بازی کند یا خیر. حتی با وجود رونالدویی برجسته و چشمگیر در تیممان، ما در مورد یک ورزش تیمی در یکی از رقابتی ترین لیگ های دنیا، اگر نگوییم رقابتی ترین، صحبت می کنیم و او نمی تواند کارها را به تنهایی انجام دهد. ما فقط به عنوان یک تیم می توانیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم و او یکی از اعضای مهم تیم ماست.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها