|
کدخبر: 234295

گزینه اصلی رئال برای خط حمله مشخص شد

به ادعای نشریه موندو دیپورتیوو، رئال مادرید در تابستان برای جذب مهاجم دورتموند تلاش نخواهد کرد.

ورزش گزینه اصلی رئال برای خط حمله مشخص شد

تمرکز رئال مادرید در تابستان روی جذب رایگان ام باپه خواهد بود و برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.

 آینده ارلینگ هالند، مهاجم نروژی باشگاه دورتموند یکی از موضوعات داغ این روزهای دنیای فوتبال است و در حال حاضر از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان اصلی ترین تیم های خواهان این مهاجم نام برده می شود. با این وجود موندو دیپورتیوو مدعی است که باشگاه مادریدی برای جذب هالند در تابستان تلاش نخواهد کرد و تمرکزش را روی جذب رایگان کیلیان ام باپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن خواهد گذاشت.

سران رئال در حال حاضر در تلاشند تا ام باپه را به برنابئو بیاورند تا در کنار کریم بنزما و وینیسیوس مثلث تهاجمی رئال مادرید در فصل آینده را تشکیل دهند. علاوه بر این رئال مادرید رودریگو و مارکو آسنسیو را نیز در اختیار دارد که می توانند آینده باشگاه را تضمین کنند. ضمن این که نباید ادن هازارد را نیز از یاد برد.

رئال مادرید تا امروز هیچ اقدامی برای جذب هالند انجام نداده است و به ادعای موندو برنامه ای برای این کار هم ندارد چرا که مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن در اولویت آنها است. خود ام باپه هم بارها از علاقه اش برای بازی در رئال مادرید صحبت کرده است. نباید این نکته را نیز از یاد برد که رابطه مینو رایولا، مدیر برنامه های هالند با لاپورتا بسیار بهتر از پرز است و در ماه های اخیر نیز رایولا و لاپورتا دیدارهایی با هم داشته اند. به همین خاطر بعید است در تابستان آینده هالند را در پیراهن رئال مادرید ببینیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها