|
کدخبر: 228614

پیشنهاد نجومی برای ستاره استقلالی از راه رسید

یک رسانه اوکراینی از تمایل یک باشگاه در دسته یک این کشور برای جذب اللهیار صیادمنش خبر داد.

ورزش پیشنهاد نجومی برای ستاره استقلالی از راه رسید

تنها چند روز دیگر قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش و زوریا لوهانسک به پایان می‌رسد و جدایی بازیکن ایرانی از این تیم قطعی است. در قرارداد زوریا و باشگاه اصلی اللهیار یعنی فنرباغچه، بندی برای حق خرید دائمی او گنجانده شده بود که تیم زوریا تا پیش از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ با پرداخت ۳ میلیون یورو این انتقال را دائمی کند.

با وجود درخشش صیادمنش در لباس زوریا، اما این تیم قادر به پرداخت مبلغ ذکر شده به تیم ترکیه‌ای نبود و حالا بازیکن ایرانی باید به ترکیه بازگردد تا تکلیف او برای فصل بعد مشخص شود، اما یک رسانه اوکراینی از احتمال ماندگاری صیادمنش در فوتبال این کشور خبر داد.

وب سایت football gazeta اوکراین با انتشار خبری نوشت که تیم متالیست خارکف می‌تواند صیادمنش را از فنرباغچه خریداری کند و این بازیکن ایرانی به جای بازگشت به فوتبال ترکیه، به بازی در اوکراین ادامه دهد.

تیم فوتبال متالیست خارکف در دسته یک اوکراین و یک سطح پایین‌تر از لیگ برتر این کشور حضور داشته و هم اکنون با ۵۳ امتیاز از ۲۰ بازی و ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به اینکه ۱۰ هفته تا پایان فصل باقی مانده و فاصله آن‌ها با تیم سوم نیز ۲۰ امتیاز است، به نظر می‌رسد صعود متالیست به لیگ برتر اوکراین قطعی باشد.

این وب سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: متالیست خارکف به این مهاجم ایرانی علاقه‌مند است و برای خرید او، با باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه تلاش خواهد کرد. باشگاه اوکراینی قصد دارد پیشنهادی ۳ میلیون یورویی را ارائه کند، اما آماده است تا در مورد قیمت صیادمنش با طرف مقابل صحبت کند.

پیشتر، از اندرلخت بلژیک به عنوان یکی از تیم‌های خواهان صیادمنش نام برده می‌شد و باید دید سرنوشت این بازیکن ایرانی به کجا خواهد رسید.

منبع: منیبان

ارسال نظر