|
کدخبر: 211545

کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها!

حمید درخشان : پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌آیند

ورزش کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها!

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس گفت که این تیم به همراه سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌آیند.

حمید درخشان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از کنار رفتن از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و سایر مسائل مصاحبه‌ای انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

این یک واقعیت است که باید پرسپولیس را جزو دو تیم برتر ایران و یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا قلمداد کنیم. پرسپولیس بعد از شکست مقابل الهلال خیلی زود توانست خودش را جمع و جور کند و قطعاً پیروزی برابر فولاد خوزستان روحیه این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر بازسازی خواهد کرد. این برد در زمان خوبی اتفاق افتاد و پرسپولیس نشان داد که در این فصل باز هم دنبال قهرمانی است. من فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال هستند.

حمید درخشان گفت:

قبل از اینکه دنبال جذب بازیکن خارجی باشیم باید زیرساخت‌ها و امکانات فوتبال خودمان را درست کنیم، چون در این مورد از تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب هستیم. شما می‌بینید که پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو تیم بزرگ ایران ورزشگاه اختصاصی ندارند و البته نکته مهم دیگر این است که ما در فوتبال پایه و پرورش استعدادها بسیار ضعیف هستیم.

حمید درخشان گفت:

تیم ملی ایران ۱۰ برد پی در پی به دست آورده‌ و در گروه خودمان موقعیت بسیار خوبی داریم. با این اوصاف دیگر نمی‌دانم چرا باید دنبال این حرف و حدیث‌ها برویم؟ تیم ملی در این مقطع حساس نباید خودکشی کند و این اصلاً درست نیست که خودمان تیم را به حاشیه ببریم. وقتی یک بازیکن بزرگ می‌شود باید بزرگ هم فکر کند و این را بداند که جواب دادن به هر موضوعی نمی‌تواند چندان منقطی باشد. من امیدوارم دیگر چنین مسائلی را در تیم ملی نبینیم.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها