|
کدخبر: 208637

توقف مذاکرات با مهاجم خارجی / بمب استقلال خنثی شد؟

رسانه های یونانی خبر انتقال مهاجم مد نظر استقلال را تکذیب کردند.

ورزش توقف مذاکرات با مهاجم خارجی / بمب استقلال خنثی شد؟

در حالی که دیروز برخی از رسانه های داخلی خبر پیوستن رودی گشتاد به استقلال را منتشر کرده و از سفر او به تهران خبر داده بودند اما چند رسانه یونانی این انتقال را تکذیب کرده اند.

روزنامه گاتزتا یونان در این خصوص مهاجم فعلی پانه تولیکوس نوشت: گزارش های زیادی از ایران مبنی بر پیوستن مهاجم ۳۳ ساله به استقلال وجود دارد اما هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارسال نشده است. به نظر می رسد پانه تولیکوس از داستان انتقال رودی گشتاد به ایران بی خبر است و به طور خاص در این کشور آسیایی و در بیش از ده نشریه، از این انتقال صحبت می کنند. این روزنامه در ادامه نوشته است: با این حال، هیچ منبع موثقی در پانه تولیکوس این پیشنهاد را تأیید نکرده و به نظر نمی رسد مسئله قابل توجهی در مورد این مهاجم ۳۳ ساله وجود داشته باشد. تاکنون هیچ منبعی پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را تأیید نکرده است. علاوه بر این، گشتاد فقط به بازی آینده پانه تولیکوس مقابل اوفی کرت در روز یکشنبه فکر می کند.»

به جز روزنامه گاتزتا چندین رسانه دیگر هم اعلام کرده اند باشگاه یونانی قصد فروش مهاجم خود را ندارد و در این خصوص هیچ پیشنهاد رسمی ای ارائه نشده است.

منبع: همشهری

ارسال نظر