|
کدخبر: 204203

خوشگذرانی بیرانوند با زن بی حجابش در اروپا + فیلم

علیرضا بیرانوند بازیکن بسیار خوب ایرانی است که پس از مهاجرت از ایران و رفتن به بلژیک در برابر بی حجابی همسرش سکوت کرده است.

ورزش

علیرضا بیرانوند دروازه بان درجه یک پرسپولیسی است که در حال حاظر تنها در تیم ملی ایران بازی می کند. علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند در سن کم ازدواج کرد و یکی از دلایل موفقیتش را هم ازدواج زود هنگام و همسرش می داند. علیرضا بیرانوند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ و گرفتن پنالتی رونالدو عملکرد خیره کننده ای را نشان داد و بسیار محبوب و معروف تر شد. علیرضا بیرانوند درحال حاظر به همراه همسر و فرزندانش در پرتغال سکونت دارد و گاهی تصاویر و یا فیلم هایی در کنار خانواده اش منتشر می کند.

در ادامه استوری بیرانوند را مشاهده می کنید که به همراه زن و فرزندانش در ماشین هستند و به نوعی دابسمش اجرا می کنند و با آهنگ همخوانی می کنند. اما با توجه به تصاویری که از قبل و بعد همسرش منتشر شده سوالی پیش می آید که چرا فوتبالیست ها تا به جایگاهی بالاتر می رسند و از ایران مهاجرت می کنند همسرانشان ۱۸۰ درجه تغییر دارند. اصلا اینها به کنار چرا خود آقایون فوتبالیست انقدر با سرعت غیرتشان نم می کشد به راحتی همسرانشان را به نمایش می گذارند و تغییر می دهند؟

ناگفته نماند همسر بیرانوند به جز حجابش که شل شد و آب رفت با درآمد بالای این بازیکن چهره اش را هم به قولی کوبید و از نو ساخت.

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    النکاح سنتی؛خوش به حال امتی
    پیشرفت و متمدن شدن رو تو بی حجابی می دونن!!!!< br /> مقصر ماییم که گندشون میکنیم!

  • فرزاد ارسالی در

    غیرت به این نیست .بی غیرت اونیه که تومملکتش ۳۰ درصد از مردم نمیتونن گوشت بخورم.برنج تو مملکتش ۵۰ هزار تومنه. خیلی ها سال تا سال نمیتونن میوه بخورم. وقتی کسی مریض میشه پول درمان مشکل اوله .بیرانوند خیلی هم باغیرته دهها بار ۸۰ میلیون آدمو خوشحال کرده

  • ناشناس ارسالی در

    دلش خواسه بیحجاب باشه دزدی هیزی ک نکرده دل کسی نشکونده
    می بخور منبر بسوزان مردم ازاری نکن

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی شخصی مردم به دیگران چه ربطی داره،ا ونایی که با دزدی وفساد زندگی هزاران نفر رو نابود کردن باید شرم کنن،حجاب هرکس به خودش مربوطه

ارسال نظر