|
کدخبر: 201447

دردسر بزرگ پرسپولیس قبل از بازی با الهلال

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس و الهلال باید چهار روز بعد از بازی های ملی در یک دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم هایشان بازی کنند.

ورزش دردسر بزرگ پرسپولیس قبل از بازی با الهلال

پرسپولیس و الهلال در وضعیت فعلی کار بسیار دشواری را پیش رو دارند.

شاید این نوع برنامه ریزی فقط در آسیا و از طریق کمیته مسابقات AFC صورت گیرد که بدون توجه به زمان بازی های ملی، بازی های باشگاهی را برنامه ریزی می کنند.

طبق آخرین برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس در حالی باید روز  ۲۴ مهر در عربستان به مصاف الهلال برود که تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۰ مهر در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان کره جنوبی خواهد بود.

رقیب پرسپولیس هم دقیقا با همین مشکل مواجه است چرا که تیم ملی عربستان ۲۰ مهر میزبان چین است.

در مهرماه ادامه بازی های ملی برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران باید در دو دیدار به مصاف امارات و کره جنوبی برود و عربستان هم باید با ژاپن و چین مسابقه بدهد.

با توجه به اینکه هر دو تیم پرسپولیس والهلال بازیکنان ملی پوش دارند، این موضوع تبدیل به معضلی برای آن ها شده چرا که ملی‌پوشان دو تیم بعد از بازی روز ۲۰ مهرماه، فقط چهار روز زمان برای ریکاوری و آماده سازی خود دارند.

البته این موضوع برای پرسپولیسی ها بیشتر هم به چشم خواهد آمد چرا که عربستان آخرین بازی خود را مقابل چین در عربستان برگزار می کند ولی در آن سو ایران میزبان کره جنوبی است و از آنجا که بازی پرسپولیس و الهلال هم در خاک عربستان برگزار خواهد شد، شرایط برای ملی پوشان پرسپولیس سخت تر است چرا که آن ها باید به عربستان سفر کرده و خستگی سفر هم به خستگی بازی های فشرده اضافه خواهد شد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها